فونیکسریمکسبهتام

کرد تاکید کرد:

کندی روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده

بانک‌های عامل همکاری نمی‌کنند

عصر خودرو - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه روند خروج خودروهای فرسوده باید با سرعت طی شود بر لزوم توجه جدی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات کم بهره به تاکسی داران تاکید کرد.

کندی روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، علی کرد  از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت انتقاد کرد وافزود: تعلل بانک ها در ارائه تسهیلات نوسازی تشدید آلودگی هوا، بالارفتن میزان تصادفات و همچنین افزایش بار ترافیکی  را در پایتخت و سایر کلانشهرهای کشور به دنبال خواهد داشت.

    خروج تاکسی های فرسوده پایتخت مستلزم همکاری بانک های عامل

    نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی، خروج سریع تر تاکسی های فرسوده پایتخت را مستلزم همکاری بانک‌های عامل خواند وادامه داد: شرایط پرداخت تسهیلات نوسازی به تاکسی داران باید تسهیل شود تا روند نوسازی به سرعت طی شود البته با توجه به اینکه تردد خودروهای فرسوده از معضلات تمامی کلانشهرهای کشور است و نقش عمده ای در آلودگی هوا دارند بنابراین می طلبد شرایط  نوسازی خودروهای فرسوده تسهیل شده و مسئولان ذی ربط در این رابطه به وظیفه خود عمل کنند.

     

    موانع سد راه نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت رفع شود

    این نماینده مردم در مجلس دهم،  با تاکید بر اینکه موانع سد راه نوسازی تاکسی های فرسوده پایتخت باید به صورت جدی رفع شود، تصریح کرد: خروج خودروهای فرسوده مستلزم همکاری بانک های عامل و مسئولان شهری است.

    نماینده مردم خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس دهم، ارائه تسهیلات ارزان قیمت به تاکسی داران را در خروج سریعتر تاکسی های فرسوده حائز اهمیت خواند و یادآور شد: به دلیل اینکه اکثر تاکسی داران از نظر اقتصادی  توان از رده خارج کردن تاکسی‌های فرسوده خود را نداشته و از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند بنابراین به صورت جدی نیاز است با ارائه تسهیلات ارزان قیمت، تاکسی داران را به نوسازی تشویق نماییم.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توجه جدی شهرداری به موضوع نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت تاکید کرد وگفت: نیاز است شهرداری تمامی مصوبه‌های نوسازی تاکسی‌های فرسوده را مورد بررسی قرار داده و دستگاه‌های ذی ربط را مکلف به نوسازی نماید./

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط