فونیکسریمکسبهتام

سارقان خودرو در گرمه دستگیر شدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری دو سارق با دو فقره سرقت خودرو و یک فقره محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سارقان خودرو در گرمه دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حدادیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان گرمه، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و استفاده از شگردهای خاص یکی از سارقان را شناسایی و وی را مورد تعقیب و مراقبت قراردادند.

    وی با اشاره به اینکه یکی از سارقان در حین سرقت خودرو دستگیر شد، تصریح کرد: همدست سارق که در مخفیگاه پنهان‌شده بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

    سرهنگ حدادیان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به دو فقره سرقت خودرو و یک فقره محتویات داخل خودرو اعتراف کردند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از مردم خواست خودروی خود را به لوازم ایمنی، نظیر سوئیچ‌مخفی، قفل‌سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز کردن درِب خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کنند و یا حداقل آن را به تأخیر می‌اندازند، استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط