فونیکسریمکسبهتام

اپلیکیشن جدید شرکت پیک بادپا رونمایی شد

آغاز تحول بادپا در حمل و نقل بار پایتخت

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت پیک بادپا از آغاز به کار اپلیکیشن جدید این شرکت با هدف ساماندهی حمل و نقل بار و ارائه خدمات بهتر به شهروندان پایتخت خبر داد.

آغاز تحول بادپا در حمل و نقل بار پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، غلامرضا ترابیان در نشست خبری صبح امروز چهارشنبه در تشریح عملکرد نرم افزار جدید این شرکت در حوزه حمل و نقل بار گفت: اقدامات اجرایی این پروژه از یک سال گذشته آغاز شده است و امروز با اجرایی شدن کامل این پروژه گام موثری در ارائه خدمات بهتر در حمل و نقل بار پایتخت برداشته شده است.

    وی افزود: در گذشته شهروندان تقاضای خود را برای پیک موتوری به صورت تماس تلفنی اعلام می‌کردند. در این میان پیک موتوری برای حمل بسته یا محموله شهروندان باید از میدان ولیعصر به مبدأ اعزام و از مبدأ محموله را به سمت مقصد مورد نظر مشتری حمل می‌کرد و بار دیگر به میدان ولیعصر که مقر شرکت قرار دارد مراجعت می‌کرد. با طراحی اپلیکیشن جدید شرکت برگشت راکبان شرکت بادپا حذف و از مقصد ماموریت اول به سمت مبدأ ماموریت دوم اعزام می‌شوند.

    وی ادامه داد: از این طریق تعداد زیادی از سفرهای درون شهری کاهش می‌یابد. اجرای این طرح نیازمند وجود یک سیستم نرم افزاری دقیق بود که بر همین اساس اپلیکیشنی طراحی شد که شهروندان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن ضمن ثبت درخواست خود از مبدأ تا مقصد کالای خود را دنبال کنند. اجرایی شدن این طرح از طریق طراحی این نرم افزار و به کارگیری GPSها امکانپذیر شد. در حال حاضر نیز شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های www.e8282.ir ، www.e8282.com و www.peykesabz.ir این اپلیکیشن را دریافت و روی تلفن‌های همراه خود بارگزاری کنند.

    مدیرعامل شرکت پیک بادپا با معرفی این پروژه به عنوان موثرترین نرم افزار حمل و نقل بار شهری آن را تحولی در این عرصه خواند و افزود: این نرم افزار در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی پایتخت اثرات مثبتی خواهد داشت از جمله اینکه نگرانی مشتریان در خصوص اطمینان به راکبان پیک در این طرح به طور کامل دیده شده است؛ به طوریکه تمام نیروهای به کار گرفته شده توسط شرکت پیک بادپا از پیش شناسایی و شناسنامه دار می‌شوند. همچنین کلیه موتورها و لباس راکبان متحدالشکل خواهد بود تا برای شهروندان به طور کامل قابل شناسایی باشد.

    وی افزایش درآمد پیک‌ها و کاهش هزینه مشتریان در این طرح را از آثار مثبت اقتصادی آن خواند و افزود: در این سیستم در زمان راکبان صرفه جویی می‌شود و در نتیجه آنها می‌توانند در طول روز ماموریت‌های بیشتری را انجام دهند و درآمد بیشتری را کسب کنند که این موضوع موجب صرفه اقتصادی برای پیک‌ها و مشتریان می‌شود.

    مدیرعامل شرکت پیک بادپا تاکید کرد: کاهش سفرهای درون شهری نیز یکی دیگر از آثار مثبت این طرح خواهد بود که با کاهش ترددهای غیر ضروری در کاهش آلودگی هوای پایتخت نقش موثری خواهد داشت.

    ترابیان با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک قطعا قابلیت‌های بیشتری به این سیستم افزوده خواهد شد، گفت: به زودی پرداخت هزینه‌ها از طریق سیستم بانکی و به صورت الکترونیک در همین نرم افزار محیا خواهد شد.

    وی در تشریح بحث‌های امنیتی این نرم افزار اظهار کرد: تمام نکات امنیتی در طراحی این نرم افزار رعایت شده و تلاش شده است نفوذناپذیری آن به طور کامل مد نظر قرار گیرد. مشتریان شرکت بادپا باید به این نکته توجه داشته باشند که کلیه نیروهای این شرکت دارای کارت شناسایی ویژه هستند که هنگام مراجعه به مشتریان توسط این کارت‌ها قابل شناسایی هستند.

    وی ادامه داد: در نرم افزار جدید پس از ثبت سفارش توسط مشتری نام راکب به همراه شماره تلفن در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. همچنین نقشه استفاده شده در این سیستم در صورت اتصال تلفن همراه به اینترنت به روزرسانی شده و حجم ترافیک موجود در سطح شهر تهران را نشان می‌دهد. در حال حاضر اجرای این طرح با به کارگیری 100 موتور سیکلت آغاز شده که در صورت افزایش تقاضای مشتریان امکان افزایش موتورسواران نیز وجود دارد.

    ترابیان تاکید کرد: امروز در سطح شهر تهران بیش از 200 هزار موتور سوار کار مشغول فعالیت هستند که با اجرای این سیستم می‌توان آنها را در قالب مشخصی ضمن شناسایی ساماندهی و به کار گرفت. در حال حاضر هیچ یک از این موتورها در قالب شرکت‌های حمل و نقلی مشخص کار نمی‌کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو