فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان:

صلاحیت رانندگان سرویس مدارس کرمان بررسی می شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان از ساماندهی سرویس‌های دانش آموزی در شهر کرمان خبر داد و گفت: صلاحیت رانندگان این سرویس ها بررسی می شود.

صلاحیت رانندگان سرویس مدارس کرمان بررسی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید محمد موسوی صبح یکشنبه در جلسه هماهنگی با روسای سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی با اشاره به لزوم شناسنامه دار شدن سرویس های مدارس گفت: سوابق و عملکرد شرکت ها و خودروهای تحت پوشش آنها، در سال تحصیلی آینده تحت نظارت قرار گرفته و با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی ادارات آموزش و پرورش به ارائه خدمات می پردازند.

    وی تصریح کرد: 20 موسسه حمل و نقل درون شهری از سوی سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی به سرویس دهی مدارس اختصاص یافته است.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با بیان این که صلاحیت رانندگان سرویس مدارس بررسی می شود، تاکید کرد: ظرف 10 روز آینده با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و پیگیری سازمان تاکسیرانی تعداد رانندگان واجد شرایط مشخص شده و بعد از بررسی صلاحیت آنها، بر اساس نیاز مدارس و اعلام آموزش و پرورش برای سرویس مدارس معرفی می شوند.

    موسوی با اشاره به نظارت مستمر سازمان‌های ذیربط و نیروی انتظامی تصریح کرد: در صورت بروز تخلف، از ادامه سرویس دهی رانندگان متخلف جلوگیری شده و به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط