فونیکسریمکسبهتام

سارقان اجناس درون خودرو در فسا و شیراز دستگیر شدند

عصر خودرو- ماموران انتظامی در شهرستان های فسا و شیراز ، پنج سارق اجناس درون خودرو را دستگیر کردند.

سارقان اجناس درون خودرو در فسا و شیراز دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، بنا به اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: اعضای باند سارقان درون خودرو با پنج فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.
    سرهنگ علی شیبانیان افزود: با تلاش و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران انتظامی کلانتری 12 معلم موفق شدند اعضای یک باند سارقان درون خودرو را در شهرستان فسا شناسایی کنند.
    وی ادامه داد:دستگیری اعضای این باند دردستور کارماموران قرار گرفت وهمه آنها به نام های 'ح – ی'، 'الف – ک'، 'ر – ع' و 'غ – ز' دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی قطعات خودرو، وجه نقد و مدارک شناسایی کشف شد.
    فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه اموال کشف شده به مالباختگان مسترد شد، گفت: متهمان دستگیر شده به پنج فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند و با پرونده متشکله به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
    همچنین رئیس پلیس آگاهی استان فارس اعلام کرد: سارق درون خودرو در شیراز دستگیر و 75 فقره سرقت از وی کشف شد.
    سرهنگ سیروس حیدری گفت: در پی چندین فقره سرقت درون خودرو در شهرستان شیراز، موضوع در دستور ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
    وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق به نام 'ه – خ' که از سارقان حرفه ای و سابقه دار بود شناسایی شد و ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
    رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: در یک اقدام برنامه ریزی شده، ماموران این سارق را درون باشگاه ورزشی دستگیر و به آگاهی منتقل کردند.
    حیدری اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این متهم، وی به 75 فقره سرقت درون خودرو از جلو بانک ها به روش تعقیب مالباختگان، شکستن شیشه و تخریب قفل با همدستی فرد دیگری به نام 'ح – م' اقرار کرد.
    وی گفت: صحنه های سرقت بازسازی شد و تاکنون تعداد 28 نفر از شاکیان شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو