فونیکسریمکسبهتام

برای تکمیل آزادراه شیراز- اصفهان محدویت مالی وجود ندارد

عصر خودرو- استاندار فارس گفت: بر اساس قول مساعد وزارت راه و شهرسازی، برای تکمیل پروژه آزادراه شیراز – اصفهان هیچ سقف و محدودیت مالی وجود نخواهد داشت و به هر میزان که پیمانکار صورت وضعیت ارائه نماید هزینه ها پرداخت خواهد شد.

برای تکمیل آزادراه شیراز- اصفهان محدویت مالی وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب، سید محمد علی افشانی، شامگاه چهارشنبه در دیدار با فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء (پیمانکار پروژه آزادراه شیراز - اصفهان) افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده در سطح کشور و توان کاری پیمانکار، هیچ محدودیت و مانعی برای اتمام پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان وجود ندارد.وی اظهار داشت: جلسه ها و مکاتبه های فراوانی با وزیران دفاع و راه و شهرسازی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام شد که تاثیرات خوبی در روند اجرایی این پروژه داشته است.

    افشانی، با اشاره به بازدید سال گذشته خود از روند اجرای پروژه آزاد راه شیراز – اصفهان ادامه داد: در جریان آن بازدید با مشاهده پیشرفت حدود 20 درصدی کار، اینطور به نظر می رسید که این پروژه به این زودی ها به اتمام نخواهد رسید اما در بازدید 12 ساعته ای که امسال انجام دادیم روند پیشرفت کار کاملا محسوس بود.

    استاندار فارس ادامه داد: از محل خزانه اسلامی اعتبار خوبی به این پروژه تخصیص داده شده به طوری که از اسفند ماه سال گذشته تاکنون رقمی بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته که نیمی از این مبلغ توسط پیمانکار و نیم دیگر از طریق اوراق خزانه اسلامی تامین خواهد شد.

    وی گفت: با توجه به سرعت بالای کار، امکان افزایش جبهه های کاری در این پروژه وجود دارد و این به بهره برداری زودتر از پروژه کمک می کند.

    استاندار فارس، با اشاره به حمایت همه جانبه مدیریت ارشد استان از این طرح و استفاده از تمام ظرفیت ها و ابزارهای لازم برای تکمیل آن گفت: پیمانکار باید خود بتواند مساله معارضین مسیر را حل کند و البته باید همه بکوشیم تا جلو افراد سودجو نیز گرفته شود.

    افشانی، با اشاره به فراهم بودن شرایط برای تامین قیر و سیمان مورد نیاز افزود: توصیه می کنم این شرایط استفاده شود و عملیات روسازی قطعاتی که آماده هستند آغاز گردد.وی ادامه داد: بهره برداری از آزادراه شیراز – اصفهان علاوه بر کوتاه کردن مسافت این 2 شهر، ایمنی سفر را نیز افزایش خواهد داد و به این ترتیب زمینه رضایتمندی مردم فراهم خواهد شد.

    طول آزاد راه شیراز – اصفهان 217 کیلومتر است که با اجرای آن فاصله 470 کیلومتری بین این دو شهر 134 کیلومتر کاهش می یابد که این به معنای کاهش 2 ساعته زمان سفر است.با بهره برداری از این پروژه که هم اینک حدود 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، علاوه بر کاهش زمان سفر، شاهد افزایش ایمنی سفر و کاهش مصرف سوخت و استهلاک ماشین ها نیز خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو