فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خبر داد

خروج از بن‌بست ترافیک پروژه صدر - نیایش تا چند روز آینده

عصر خودرو- معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: تا چند روز آینده مشکل ترافیک صدر - نیایش برطرف می‌شود و ترافیک بسته در این مسیر نخواهیم داشت.

خروج از بن‌بست ترافیک پروژه صدر - نیایش تا چند روز آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، مازیار حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی اعلام کردند که ما چهار برگ مطالعه برای پل صدر نداریم، گفت: اصلا اینطور نیست مطالعه لازم از قبل صورت گرفته و مگر می‌شود با این پروژه به این بزرگی مطالعه نداشت.

    وی با بیان اینکه در پروژه صدر از سنتی‌سازی به صنعتی‌سازی رفته‌ایم، گفت: البته شاید عده‌ای هم با این موضوعات مخالف باشند، اما اعداد و ارقام لازم وجود دارد که چقدر از محل بهره‌برداری پل صدر صرفه‌جویی بنزین داشته‌ایم.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر این موضوع که پل صدر نباید ترافیک داشته باشد، گفت: یک برنامه‌ای داریم که تا چند روز آینده مشکل ترافیک حل می‌شود و پل صدر از ترافیک بسته خارج می‌شود.

    وی همچنین از طرح LEZ (کاهش) گفت: اصلا اینطور نیست که در این طرح بخواهیم کسی را از نان خوردن بیندازیم، در گام اول اجرای طرح LEZ باید خودروها معاینه فنی داشته باشند.

    به گفته مازیار حسینی، طرح ال‌ای‌زد چندین مرحله دارد که گام نخست آن، معاینه فنی و هر خودرویی که می‌خواهد وارد محدوده زوج و فرد شود حتما باید معاینه فنی داشته باشد.

    حسینی افزود: گام های بعدی طرح LEZ را در مراحل بعد توضیح خواهیم داد.

    معاون شهردار تهران بیان کرد: یک مثل به عنوان مثال، یک ماشین دیزل در شهر حرکت می‌کند که دودی که از اگزوزش خارج می‌شود به قطر کلفتی اگزوز همان ماشین است.

    وی در بخش دیگری از سخنانش، گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی در دستورکار است و باید تمام تاکسی‌ها ظاهر درستی داشته باشند و اگر مشکلی دارند نباید به آنها اجازه تردد داد.

    وی بیان کرد: امروز در کشور و در شهر تهران هیچ‌کس از نحوه رانندگی راضی نیست.

    وی با بیان اینکه روزی در کشور، کسی کمربند ایمنی نمی‌بست، ولی امروزه بستن کمربند ایمنی به یک قانون تبدیل شده و همه آن را انجام می‌دهند.

    وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش در خصوص خط 6 و 7 مترو گفت: به جد به دنبال این هستیم که این دو زون نیز فعال شود و اگر بتوانیم خط 6 و 7 را وارد مدار کنیم، بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف خواهد شد.

    به گفته حسینی، تا آخر امسال هر ماه یکبار ایستگاه مترو در خط 3 به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان سال تعداد ایستگاه‌های مترو در خط 3 تکمیل می‌شود.

    وی تأکید کرد: در بحث مترو به دنبال رکودزنی نیستیم، باید کارها به صورت کامل انجام شود.

    حسینی تأکید کرد: همچنین روی معماری به شدت حساس هستیم و امکان ندارد که یک ایستگاه بدون معماری باشد، چرا که باید کرامت و شأن مردم حفظ شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو