فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها:

ترافیک سنگین در آزادراه کرج و جاده چالوس

عصر خودرو- ترافیک در آزادراه تهران-کرج و کرج - چالووس سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج و جاده چالوس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای برون شهری نشان می‌دهد که فشم - تهران، آزادراه کرج - تهران (عوارضی قدیم)، آزادراه کرج - تهران کیلومتر25، آزادراه کرج - قزوین (ترمینال کلانتری)، آزادراه کرج - تهران پل کلاک، چالوس - کرج مقطع پورکان، آزادراه قزوین - کرج (ترمینال کلانتری) با ترافیک نیمه سنگین و آزادراه تهران - کرج کیلومتر25 و کرج - چالوس (بیلقان) با ترافیک سنگین روبرو است.

    محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز شنبه 23 مرداد

    تردد موتورسیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 95/05/20 الی ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 95/05/23 ‌از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع ‌است؛ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

    در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 الی 24:00 روز جمعه مورخ 95/05/22  از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18:00 الی 24:00 روز جمعه مورخ 95/05/22  از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    در محور کندوان ‌تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع‌ است.

    در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 الی 24:00 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع ‌است.

    در محور فیروزکوه ‌تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 08:00 الی 24:00 روز های چهارشنبه و جمعه هفته جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس ‌ممنوع است.

    ممنوعیت تردد به دلیل شرایط فیزیکی راه

    محور رودان-بندرعباس (مسیر رفت) ‌ واقع در استان هرمزگان‌ از مورخ 12 فروردین 95 تا اطلاع بعدی به دلیل ریزش کوه مسیر مسدود و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت به صورت دو طرفه امکان‌پذیر ‌است.

    محور سی سخت - بیده‌ واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ 25 آبان 94 تا اطلاع بعدی‌ با توجه به کوهستانی و برف‌گیر بودن و نبود ایمنی کافی مسیر مسدود اعلام می‌شود.

    کمربندی دهلران-اندیمشک ‌واقع در استان ایلام‌ از روز 26 فروردین 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

    محور رامیان-اولنگ‌ شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ از مورخ 29 فروردین 95 تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود است.

    محور جانانلو - خمارلو ‌واقع در استان آذربایجان شرقی از روز 19 مرداد 95 تا اطلاع بعدی به دلیل ریزش کوه‌ مسدود است و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم جانانلو – خمارلو انجام می‌شود.

    ممنوعیت تردد به‌ تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه‌

    محور فیروزکوه‌ از مورخ 23 خرداد لغایت 17 شهریور 95 ‌روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7:30 الی 18:30 به غیر از ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل پل شلمبه تا پل دلیچاهی، از کیلومتر 0 الی 44 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    محور سمنان – سرخه ‌واقع در استان سمنان‌ از مورخ 11 مرداد لغایت 20 مرداد 95 به صورت 24 ساعته‌ به‌دلیل اجرای عملیات تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح مومن‌آباد در کیلومتر 5 ‌مسیر مسدود بوده و تردد از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

    محور شاهرود – طرود در کیلومتر 10 ‌از مورخ 18 مرداد لغایت 25 مرداد 95 به صورت 24 ساعته به‌ دلیل اجرای عملیات اصلاح ارتفاع پل زیرگذر محور شاهرود-طرود باکمربندی شاهرود ‌مسدود است و تردد وسایل نقلیه سبک از مسیر شاهرود-روستای یونس آباد- قلعه نوخالصه- طرود و تردد وسایل نقلیه سنگین از مسیر شاهرود-دامغان-معلمان-طرود انجام می­‌شود.

    محور دماوند ـ فیروزکوه‌ واقع در استان تهران‌ از مورخ 17 مرداد لغایت 20 شهریور 95 ‌روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 8 الی 17 و روزهای سه‌شنبه تا ساعت 12 ‌هر هفته به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی پلیمری ‌حد فاصل جابان تا هنرستان کشاورزی آئینه ورزان، تردد همزمان با اجرای عملیات ‌با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    ‌در محور هراز از مورخ 23 خرداد تا 17 شهریور 95 ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 7:30 الی 18:30 ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل گالری امامزاده هاشم تا رودهن، از کیلومتر 0 الی 20 تردد همزمان با اجرای عملیات‌ با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    در آزادراه کرج-قزوین‌ از مورخ 6 تیر تا 20 شهریور 95 ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 09:00 الی 16 و روز چهار شنبه تا ساعت 12 به غیر از ایام تعطیلات رسمی‌ و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات  نصب نیوجرسی مفصلی در رفوژ میانی‌ (نصب جداکننده)، حدفاصل کیلومتر 63 تا 72 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) انجام می‌شود.

    در محور کرج - چالوس (کندوان) ‌از روز 26 تیر تا 20 شهریور 95 ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه تا ساعت 12 هر هفته‌ به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات ‌لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ حدفاصل‌ تونل کندوان تا میدان امیرکبیر کیلومتر 0 الی 72 تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

    مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو