فونیکسریمکسبهتام

به منظور تسریع روند بومی‌سازی قطعات مورد نیاز مترو صورت گرفت

انعقاد قرارداد جدید همکاری شرکت بهره‌برداری مترو تهران و دانشگاه صنعتی شریف

عصر خودرو- شرکت بهره‌برداری مترو تهران و دانشگاه صنعتی شریف قرارداد جدید همکاری امضاء کردند.

انعقاد قرارداد جدید همکاری شرکت بهره‌برداری مترو تهران و دانشگاه صنعتی شریف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از ایسنا، براساس این قرارداد، دانشگاه صنعتی شریف در تولید داخلی قطعات مورد نیاز مترو ، نظارت بر قراردادها، شناسایی پیمانکاران و شناسایی درخت محصول قطار مدلهای 300و 500  با شرکت بهره برداری مترو تهران همکاری خواهد کرد.

    این قرار داد در جلسه‌ای با حضور مدیر عامل و برخی از معاونان و مدیران فنی شرکت بهره‌برداری مترو تهران با دکتر مختاری، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

    دکتر محمد احمدی بافنده در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شریف در دوسال گذشته همکاری خوبی با شرکت بهره‌برداری مترو تهران داشته است افزود: امیدواریم که با کمک این دانشگاه و مشارکت تولیدکنندگان داخلی به زودی بخش زیادی از قطعات مورد نیاز مترو را درداخل تولید کنیم و حتی در آینده‌ای نزدیک به صادر کننده این قطعات در منطقه تبدیل شویم.

    وی با اشاره به اینکه تکیه بر تجربه به تنهایی کافی نیست تصریح کرد: باید در صنعت مترو به دانش فنی روز دنیا با در نظر گرفتن وضعیت فرهنگی کشور مجهز شویم.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران احداث پارک فناوری مترو و تاسیس دانشگاه پلی تکنیک مترو با رشته‌های تخصصی را از اهداف این شرکت برشمرد و گفت: دانشگاه صنعتی شریف جهت دانش بنیان شدن فرایندهای تحقیق و توسعه قطعات ساخت داخل مترو و توسعه دانش فنی با کارمندان و مدیران این شرکت همکاری می‌کند و با  بررسی طرح های پیشنهادی تولید کنندگان و محققان داخلی نسبت به عملی کردن آنها اقدام خواهیم کرد.

    به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ احمدی بافنده با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان باید در عرصه صنعت مترو بیش از پیش فعال شوند افزود: امیدواریم که با انعقاد این قرارداد، دانشگاه صنعتی شریف استاندارهای لازم برای صنعت مترو را تدوین و روند کار بومی سازی قطعات توسط شرکت های دانش بنیان را ممیزی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو