فونیکسریمکسبهتام

اعتراض به توقف چند‌ثانیه‌ای خودرو در کوچه باریک، به قتل انجامید

عصر خودرو- توقف چندثانیه‌ای خودروی پژو در کوچه‌ باریک و کم‌حوصلگی ۲ موتورسوار که قصد عبور از کوچه را داشتند، درگیری مرگباری را رقم زد.

اعتراض به توقف چند‌ثانیه‌ای خودرو در کوچه باریک، به قتل انجامید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از همشهری، این درگیری خونین نیمه‌شب پنجشنبه رخ داد. آن شب وقتی به قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد خبر رسید مرد جوانی در یک درگیری در منطقه خواجه‌ربیع به قتل رسیده است، وی همراه تیمی از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند. مقتول جوانی حدودا 30ساله به نام رضا بود که با اصابت 2ضربه قمه به قتل رسیده بود. به‌غیر او جوان دیگری هم در این درگیری مجروح شده بود که در تحقیقات گفت:

    حدود ساعت 7عصر من و مقتول با موتور قصد عبور از کوچه‌ای را داشتیم که یک پژو 405کمی جلوتر از ما داخل کوچه توقف کرد و در ماشین باز شد. توقف ماشین طوری بود که ما نمی‌توانستیم از کنار آن عبور کنیم. 2خانم از ماشین پیاده شدند و تا خواستند به خانه‌شان بروند، چند ثانیه‌ای طول کشید. همین باعث شد که مقتول که پشت‌فرمان موتور بود عصبانی شود. او چیزی به راننده پژو گفت و بین‌شان درگیری لفظی به‌وجود آمد. در‌نهایت هم پژو حرکت کرد اما مردی که کنار راننده نشسته بود و ظاهرا مقتول را می‌شناخت، با تهدید فریاد زد که به‌زودی برمی‌گردد.

    جوان مجروح ادامه داد: چند ساعت از این ماجرا گذشته بود و من و مقتول مقابل مغازه‌ او نشسته بودیم که خودروی پرایدی از راه رسید. 2نفر از آن پیاده شدند که یکی از آنها، همان جوانی بود که گفته بود برمی‌گردد. او قمه بلندی در دست داشت و با چند ضربه شیشه‌ مغازه مقتول را خرد کرد. بعد هم به ما حمله کرد و مقتول را به قتل رساند. او یک ضربه به گردنم زد اما شانس آوردم و ضربه آنقدر عمیق نبود. پس از آن هم سوار همان پراید شد و فرار کرد. با اظهارات شاهد حادثه، هویت قاتل به نام جواد شناسایی شد اما مأموران وقتی به خانه وی رفتند متوجه شدند که او و خانواده‌اش محل زندگی‌شان را ترک کرده و گریخته‌اند. تحقیقات برای دستگیری قاتل و همدستش ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو