فونیکسریمکسبهتام

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت آغاز هفته دولت

عصر خودرو- دکتر جمالی: هفته اول شهریورماه، نکوداشت شهادت دو تن از دولتمردان وفادار حضرت امام خمینی(ره)، است که مظهر علم ، تقوا و ساده زیستی بوده اند . و پاسداشت تلاش های دولتى است که حمایت میلیون ها ایرانی را به همراه دارد.

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت آغاز هفته دولت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا در پیامی به مناسبت آغاز هفته دولت گفت: هفته دولت، نکوداشت شهادت دو تن از دولتمردان و یاران وفادار حضرت امام خمینی(ره)، شهیدان رجایی و باهنر است که مظهر علم ، تقوا و ساده زیستی بوده اند.

    هفته اول شهریورماه، پاسداشت اقتدار و تلاش های دولتى است که حمایت و پشتیبانى میلیون ها ایرانی را به همراه دارد. این هفته، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که رویکردش مدیریت کشور براساس تدبیر و کارآمدی، نشاط فکری و اجتماعی، اعتدال و عدالت، برقراری امنیت، نظم و رفاه عمومی وشکوفایی اقتصاد و تولید ملی است.

    صنعت خودرو یکی از صنایع مهم و محرکی است که نقش بی بدیل آن بر صنایع دیگر و در کل صنعت کشور بر کسی پوشیده نیست. چنانچه این صنعت از نظر تولید، فروش و تامین رضایت مشتریان در شرایط مناسبی باشد، نشان از توسعه یافتگی و پیشرفت کشور است.

    سال 1394 با فراز و نشیب های بسیار شروع شد سالی که سایه ی سنگین تحریم ها، صنعت خودرو را دچار رکود در تولید و تامین قطعات کرده بود. شرکت های خودروساز داخلی درگیر مشکلاتی بودند که بخش عمده ی این مشکلات ناشی از تحریم ها و شرایط محیطی بود. تا اینکه با هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر و تلاش دولت تدبیر و امید، برجام به سرانجام رسید و کشور در شرایط خوب از نظر مناسبات بین المللی، اقتصادی و صنعتی قرار گرفت.

    خودروسازان داخلی روزهای سخت تحریم را با تکیه بر توان، تخصص و مدیریت هوشمند پشت سرگذاشتند و در برهه ی حساس کنونی قرار گرفتند، اکنون در حال برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل با خودروسازان برتر دنیا هستند تا شرایط دشوار گذشته را با فرصت های پیش رو به سوی قله های افتخار و پیشرفت طی نمایند.

    صنعت خودرو داخلی اکنون در موقعیتی قرار گرفته است که باید به خواست ها و نیازهای مشتریان، بیشتر از گذشته توجه نموده و ضمن تاکید بر اقتصاد مقاومتی و بومی سازی تکنولوژی، در رقابت با خودروسازان برتر و رقبای نوپا سربلند بیرون آید.

    گروه خودروسازی سایپا با ساماندهی ساختار مالی شرایطی را رقم زد تا با افزایش ارزش شرکت در بازار سرمایه، سایپا با ارزش ترین شرکت خودروساز در بازار سرمایه ایران باشد و موجبات امیدواری نزد سهامداران و ذی نفعان را افزایش دهد. رشد چشمگیر در تعداد تولید و معرفی محصولات جدید، نشانه های ارزشمندی در این راستاست. همچنین نهایی شدن مذاکرات و قراردادهای مشارکت با خودروسازان برتر در چارچوب اقتصاد مقاومتی، نوید بخش آینده درخشان صنعت خودروسازی داخلی است.

    گروه سایپا با تکیه بر توان و تخصص متخصصان، مهندسان، کارگران و مدیران خود، سال 94 را با هوشمندی و درایت به پایان رساند و سال 1395 را در حالی طی می کند که بحث تنوع و توسعه سبد محصولات خودرویی، تامین نیازهای مشتریان و رضایت ذی نفعان را با امیدواری تمام سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، برای تقویت و تحکیم پایه های اقتصاد مقاومتی مجدانه تلاش می نماید.

    در سال 95 فرایند توسعه محصول سایپا در قالب برنامه ی منظمی تحت عنوان طراحی مگا پلتفرم در حال پیگیری و اجرا است و می رود تا صنعت خودروسازی کشور در مسیری درست به یک صنعت پویا و کارآمد تبدیل نماید.

    این هفته مبارک، بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند و همچنین مردم شریف ایران اسلامی خجسته و فرخنده باد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو