فونیکسریمکسبهتام

خودرو بت من و ماشین آبی خاکی در میان گران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهان

عصر خودرو- فهرستی از گران‌قیمت‌‌ترین و باور‌نکردنی‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان ثروتمند جهان را در این گزارش اقتصادنیوز می‌توانید ببینید.

خودرو بت من و ماشین آبی خاکی در میان گران‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اقتصادنیوز، از آنجا که همه ما در دوران کودکی عاشق چیزهای نو و جدیدی بودیم که هیچ‌کس دیگری آن را نداشته باشد، در بزرگسالی نیز جدای از ثروت،‌ موقعیت و مقام؛ داشتن یک کالا یا محصولی که ما را از دیگران متمایز کند همواره جزو علاقه‌مندی‌هایمان است. اما امروزه برای برخی از ثروتمندان جهان، دیگر داشتن کالا یا محصولی همانند یک خودروی اسپورت آن‌چنان که باید و شاید دارای تازگی، حیرت‌انگیز و خیره‌کننده به حساب نمی‌‌آید. آنان به دنبال تفریحات جدید دیگری هستند. از این‌رو اسباب‌بازی‌های کمتر‌شناخته‌شده‌ای از سوی شرکت‌های تولیدکننده معتبر جهت تفریح برای آنها ساخته می‌شود که قیمت هر یک از آنها گاه برابر با قیمت یک خودروی اسپورت واقعی است.

    ابر این اساس، در این گزارش فهرستی از گران‌قیمت‌‌ترین و باور‌نکردنی‌ترین اسباب‌بازی‌های بزرگسالان ثروتمند جهان را تهیه شده است. فهرستی از هشت گونه اسبا‌ب‌بازی ساخته‌شده برای بزرگسالان، از قیمت‌های 100 هزار دلار تا دو میلیون و 700 هزار دلار.

    1- زیردریایی پنج‌نفره اکسپلوریشن
    قیمت: دو میلیون و 700 هزار دلار

    این زیردریایی پنج‌نفره می‌تواند تا اعماق 656 فوتی حرکت کند، یعنی برای دیدن شما از صخره‌ها و گونه‌های عمیق و زیرین آب‌. حداکثر سرعت این زیردریایی تقریباً چهار کیلومتر در ساعت است و دو پیشرانه افقی آن را در جهت عقب و جلو کنترل می‌کند. اگر شما در زمره آن ثروتمندانی هستید که هنوز در توهمات کودکانه برای پیدا کردن گنج هستند،‌ این اسباب‌بازی برای شما بسیار مناسب و قابل کاربرد است. فقط کافی است مبلغی برابر با دو میلیون و 700 هزار دلار برای خرید آن هزینه کنید.

    2- روبات پوشیدنی کیوراتاس
    قیمت: یک میلیون و 300 هزار دلار

    این روبات باورنکردنی از یک اختراع ژاپنی به نام سوئیدوباشی برگرفته شده است. قد آن 13 فوت است و در حدود 10 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. این روبات به کاربران این امکان را می‌دهد که همانند یک خلبان هواپیما در کابین آن بنشینند و پرواز و حرکت کنند. در سال 2013 نسخه پوشیدنی این روبات نیز تولید شد. این ویژگی‌هاست که برخی ثروتمندان را مجبور می‌کند تا برای خرید این روبات یک میلیون و 300 هزار دلار هزینه صرف کنند.

    3- قایق گشت‌زنی دریایی ترمیم‌شده «تورپدو»
    قیمت: یک میلیون دلار

    پی‌تی-‌728، نام یک قایق گشتی 67ساله ترمیم‌شده و به‌جامانده از جنگ جهانی دوم است که در سال 1945 کنار گذاشته شد. سلاح‌های این قایق گشت‌زنی که شامل یک ایستگاه مسلسل دوقلو یک توپ چهارلوله است، غیرفعال شده و سرعت حرکت آن در حدود 50 مایل در ساعت است. از دیگر امکانات این قایق می‌توان به قدرت موتور برابر با 1100 اسب‌بخار، رادار و همچنین دو موتور دیزلی توربو اشاره کرد.

    4- هلی‌سایکل
    قیمت: 395 هزار دلار

    این وسیله تفریحی با قدرتی برابر با 230 اسب بخار، دارای یک موتور چهار سیلندر است که جلوه‌ای از هنر و صنعت را به نمایش می‌گذارد. همان‌طور که از اسم لاتین این وسیله مشخص است Helicycle یک هلیکوپتر-‌دوچرخه است که بر روی زمین با سه چرخ حرکت می‌کند. حداکثر سرعت این وسیله در هوا 100 مایل و بر روی زمین 60 مایل در ساعت است. سرعت این وسیله بر روی زمین به چابکی یک موتورسیکلت است. به خاطر این ویژگی‌هاست که ثروتمندان حاضرند بابت آن 395 هزار دلار هزینه صرف کنند.

    5- خودروی بَت‌من
    قیمت: 200 هزار دلار

    ساخت این خودروی عجیب و قریب یک سال زمان برده است اما ماکت اصلی آن که مطابق با خودروی بَت‌من است در سال 1960 طراحی شد. قدرت این خودرو برابر با 430 اسب بخار و دارای یک گیربکس اتوماتیک است. این خودرو فاقد باتری اتمی و توربین سرعت است. از دیگر امکانات طراحی‌شده برای این خودرو می‌توان به سوئیچ الکتریکی عمل برای باز کردن تنه و هود، پرتوافکن، آنتن، چتر نجات و یک صفحه‌نمایش راهنمای راننده اشاره کرد.

    6- هاورکرافت
    قیمت: 190 هزار دلار

    وسیله‌ای برای زمین، هوا و آب. سرعت این وسیله در هوا برابر با 70 مایل در ساعت است. دارای یک موتور توربو دو سیلندر به قدرت 130 اسب بخار است که سوخت آن از کربن است. این وسیله می‌تواند در جاهای ناهموار مانند گل‌ولای، شن‌وماسه، باتلاق، چمن و برف به خوبی حرکت کند و پوشش آن بدنه آن می‌تواند ضربات و موانع زمینی را تا 30 درصد مهار کند.

    7- ماشین آبی-‌خاکی
    قیمت: 135 هزار دلار

    این خودرو برای هر کسی که به دنبال یک پیچ‌وتاب و قایقرانی سنتی و یا بکسل است شیرین و مناسب است. این خودرو توسط یک موتور هوندا با قدرتی برابر با 300 اسب بخار طراحی شده که سرعت آن در جاده‌‌ها به 80 مایل در ساعت و در آب‌ها به 44 مایل در ساعت می‌رسد. فرمان و چرخ‌های آن مجهز به سیستم هیدرولیک هستند و قدرت پرش آن به‌واسطه انعطاف‌پذیری و بدنه فایبر‌گلاس در آب‌ها بسیار بالاست. شما می‌توانید با صرف هزینه 135 هزار دلار صاحب این خودرو شوید.

    8- نهنگِ زیردریایی
    قیمت: 100 هزار دلار

    این اسباب‌بازی بسیار معروف یک زیردریایی دونفره است که ظاهری شبیه به یک نهنگ قاتل دارد. خلبان و مسافر این زیردریایی توسط یک تاج اکریلیک محافظت می‌شوند و به راننده‌ای که در کابین خلبان آن است این امکان را می‌دهد که در اعماق آب پایین رود و غوطه‌ور شود. این زیردریایی همانند یک هواپیما توسط دو اهرم فرود و پرواز کنترل می‌شود و امکان قدرت پرشی برابر با 16 فوت در آب را دارد. همچنین این شناور می‌تواند با سرعتی برابر با 50 مایل در ساعت در سطح آب و 25 مایل در ساعت در زیر آب حرکت کند. از جمله ویژگی‌های دیگر این زیردریایی لوله تنفس یکپارچه و تنظیم تامین هوا، سرعت‌سنج، فشارسنج هوا و یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ویدئویی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو