فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ارومیه (۱۱)

رامک خودرو هم به نمایشگاه خودرو ارومیه می آید

عصر خودرو- مدیرنمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه از حضور رامک خودرو در این نمایشگاه خبر داد.

رامک خودرو هم به نمایشگاه خودرو ارومیه می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، علیرضا عاجزی با اعلام این خبر افزود: بعد قطعی شدن حضور شرکت هایی مانند آرین موتور، مدیران خودرو، کرمان خودرو، گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ماموت؛ گروه صنعتی رامک خودرو نیز از حضور در این نمایشگاه خبر داد.

    او همچنین با بیان اینکه ارومیه به عنوان دومین شهر ترافیکی ایران شهریور ماه میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی خواهد بود افزود: این نمایشگاه ازتاریخ 16 شهریورماه 95 به مدت 4 روز با حضور بیش از 110 شرکت توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپاخواهد شد.

    به گفته عاجزی این نمایشگاه در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر 12 هزار متر مربع دایر خواهد شد.

    مدیرنمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه افزود مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و... خواهد بود.

    عاجزی همچنین با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است.

    او در انتها نیز ابراز امیدواری کرد باتوجه به شرایط جدید در اقتصاد کشور و رفع تحریم ها ، توسعه صادرات ، این نمایشگاه از رونق  و رشد چشم گیری نسبت به دوره های گذشته برخوردار باشد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط