فونیکسریمکسبهتام

گشایش ۷ گره ترافیکی در غرب پایتخت

عصر خودرو- معاون شهردار تهران در دیدار با شهردار و مسئولان شهری منطقه ۹ گفت: از ۲۱ تقاطع غیر همسطح تهران که احداث آنها از اولویت برخوردار است، ۴ تقاطع شامل تقاطع های فتح – یادگار امام (ره)، سعیدی – شمشیری – زرند – قزوین، میدان فتح و آزادی – استاد معین در این منطقه واقع شده اند.

گشایش ۷ گره ترافیکی در غرب پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر مازیار حسینی افزود:  از 17 معبری که توسعه و تعریض آنها از اولویت برخوردار است، 3 محور شامل اتصال میدان فتح به بزرگراه یادگار امام (ره)، اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به استاد معین در محدوده پادگان جی و تعریض خیابان های هرمزان و امام زاده عبدالله در این منطقه قرار دارند.

    وی با اعلام اینکه احداث رمپ و لوپ بزرگراه یادگار امام (ره) در تقاطع خیابان امام خمینی (ره)، یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی منطقه 9 است، تأکید کرد: ایجاد ایستگاه خط 10 بی آر تی در محدوده میدان بوتان و اصلاح هندسی اطراف این میدان و نیز ایجاد ایستگاه بی آر تی در ضلع جنوبی میدان آزادی از جمله اقدامات ترافیکی انجام شده در این منطقه محسوب می شود.

    آموزش کودکان غرب تهران در پارک ترافیک منطقه 9

    معاون شهردار تهران با اشاره به این که احداث پایانه شمشیری به متراژ 2500 متر مربع از طریق اصلاح هندسی خیابان امام زاده عبدالله در قالب طرح تفضیلی سه راه آذری به عنوان یکی از شلوغ ترین نقاط منطقه 9 از پروژه های مؤثر ترافیکی این منطقه است، اظهار کرد: پارک آموزش ترافیک منطقه 9 به متراژ 7200 متر مربع در ضلع جنوبی بوستان المهدی با 10 هزار متر مربع فضای سبز قرار دارد که باید نسبت به تجهیز و تکمیل آن به بهترین شکل ممکن اقدام نمود.

    حسینی با بیان اینکه در منطقه 9 شاهد نصب انواع دوربین های نظارت تصویری و تجهیز منطقه به سیستم هوشمند کنترل ترافیک هستیم، تصریح کرد: همچنین تجهیزات کنترل ترافیک منطقه نیز از وضعیت قابل قبولی برخوردار است، ضمن این که ساماندهی میدان آزادی به عنوان دروازه ورودی شهر تهران در دستور کار منطقه 9 قرار دارد.

    وی با تأکید بر نگهداری خطوط یک و دو اتوبوس های تندرو که بخشی از آنها در منطقه 9 قرار دارند، اضافه کرد: نگهداشت ایستگاه و پایانه های حمل و نقل عمومی، شبکه معابر منطقه همزمان با مناسب سازی مسیرهای معلولان، جانبازان و نابینایان و همسطح سازی مسیرها به این منظور، از جمله اقدامات مهمی است که در این منطقه مورد توجه قرار گرفته است.

    بازدید پلاک به پلاک کوچه پس کوچه های منطقه 9

    معاون شهردار تهران در پایان با اعلام این که منطقه 9 به عنوان منطقه ای پر تردد، 15 باب پارکینگ عمومی با ظرفیت تنها 10 هزار فضای پارک خودرو را دارد، خاطرنشان کرد: در محدوده منطقه 9 بالغ بر 14 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه اجرا و پنج باب خانه دوچرخه احداث شده است.

    بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،  شهردار منطقه 9 نیز قبل از سخنان معاون شهردار تهران با ارائه گزارشی از این منطقه 20 کیلومتر مربعی و با اشاره به این که  منطقه 9 با 2 ناحیه، 9 محله، 175 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده، اظهار کرد: منطقه 9 دارای 11 کیلومتر بزرگراه و 52 کیلومتر معابر شریانی و جمع و پخش کننده است.

    حمید محسنی با بیان این که یکی از اقدامات شهرداری منطقه 9، بازدید پلاک به پلاک در مقیاس یک یکم از سطح منطقه است، بیان کرد: مناسب سازی مسیرهای معلولان، جانبازان و نابینایان از جمله آثار و نتایج بازدید محلی و خانه به خانه از محلات مناطق و قدم زدن در کوچه پس کوچه های منطقه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو