فونیکسریمکسبهتام

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توقیف ۵۷۲ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در خرم‌آباد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباداز اجرای طرح امنیت اجتماعی و توقیف ۵۷۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف طی یک ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۵۷۲ دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف در خرم‌آباد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر،  سرهنگ حسین نجفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی یک ماهه گذشته در  شهرستان خرم آباد، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری همه یگان ها به اجرا درآمد که ضمن پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و رضایتمندی شهروندان، با خودروها و موتورسیکلت های متخلف نیز برخورد قانونی صورت گرفت.

    وی افزود: در این طرح که با هدف ارتقای هر چه بیشتر امنیت اجتماعی اجرا شد همه یگان های اجرایی با به کارگیری تمام توان رزمی و عملیاتی خود توانستند 171 دستگاه خودرو و 401 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم را که به عناوین گوناگونی برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند توقیف کنند.

    فرمانده انتظامی خرم آباد بیان داشت: طرح یاد شده بنا به ضرورت و با توجه به درخواست های شهروندان با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران مزاحم و خودروهای دارای آلودگی صوتی اجرا شد.

    سرهنگ نجفی افزود: در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان متجاهر، در چند عملیات مختلف پلیسی 432  معتاد را شناسایی و جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

    وی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم به خصوص اهالی محل های اجرای طرح، از اجرای چنین اقداماتی بر همکاری و مساعدت بیشتر شهروندان در اجرای بهتر این گونه برنامه ها تاکید کرد.

    فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: با انجام طرح های کنترلی پلیس از جمله پاکسازی مناطق آلوده و اماکن مخروبه که طی چندین مرحله در روزهای اخیر انجام شد ، انواع جرایم به ویژه سرقت به طور چشمگیر و محسوس کاهش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط