فونیکسریمکسبهتام

پلیس:

با دوردور و تخلفات رانندگی برخورد می‌کنیم

عصر خودرو- پلیس راهور تهران پیش از این گفته‌بود با تخلفات شبانه برخی رانندگان بی‌مبالات، برخورد می‌کند ولی مردم همچنان از دست برخی از این رانندگان گلایه می‌کنند.

با دوردور و تخلفات رانندگی برخورد می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، افزایش معابر و گستردگی شهر تهران موجب شده تا در شب، نشود برخی از معابر فرعی و دورافتاده را به خوبی تحت کنترل رانندگی قرار داد. شاید به همین جهت است برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم می گویند با رانندگی تعدادی از رانندگان شبانه، مشکل دارند و از پلیس انتظار دارند با تخلفات رانندگی در شب مقابله بیشتری شود.

    یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در این باره نوشته: سلام. با توجه به عدم وجود بخش نظرات و پیشنهادات در سایت پلیس راهور ناجا از شما درخواست رسیدگی به مشکل ذیل را دارم. متاسفانه در خیابانهای فرعی تهران در بعضی از ساعات شبانه روز خودرو ها اقدام به تردد با سرعت بسیار زیاد می نمایند که این امر موجب افزایش خطر برای ساکنین این خیابان ها مخصوصا سالمندان و کودکان میشود. همچنین با وجود انجام وظیفه دقیق ماموران این بخش در سطح معابر شهری باز هم روزانه تعداد فراوانی از رانندگان اقدام به نقض قوانین نموده و برای خود و دیگران خطر آفرین میشوند. با توجه به مندرجات فوق این سوال را دارم که آیا امکان کنترل هر چه بیشتر معابر بواسطه نصب دوربین های بیشتر در سطح شهر امکان پذیر است؟

    تشدید برخورد با تخلفات شبانه در دستور کار پلیس
    پیش از این پلیس راهور تهران اعلام کرده بود در دستور کار این یگان تشدید برخورد با تخلفات شبانه و دوردور کردن خودروها این یگان قرار گرفته است.
    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی سرهنگ حسن عابدی گفته بود: بیش از 100 تیم از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تا ساعت یک بامداد در سطح معابر پرتردد و بزرگراه‌ها حضور خواهند داشت.
    او با بیان اینکه از ساعت یک بامداد تا هفت صبح نیز 70 تیم دیگر از پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر حضور خواهند داشت، گفت: این تیم‌ها به منظور برخورد با تخلفاتی نظیر سرعت غیرمجاز، انجام حرکات نمایشی، دور دور کردن با خودرو، ایجاد سد معبر و ... فعالیت خواهند کرد.
    سرهنگ عابدی با بیان اینکه عمده گشت‌های برخورد با تخلفات شبانه در مناطق شمالی و بزرگراهی پایتخت مستقر خواهند شد، گفت: بسته به نوع تخلف رانندگی با مختلفان برخورد خواهد شد و حتی ممکن است علاوه بر جریمه ریالی خودرو متخلفان نیز توقیف شود.
    در ماه های اخیر، پلیس راهور تهران اعلام کرده تعدادی از خودروی رانندگان متخلف را توقیف کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو