فونیکسریمکسبهتام

اجرای ۷۰۰ هزار میلیون ریال پروژه راه و شهرسازی در استان مرکزی

عصر خودرو- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علیرغم محدودیت اعتبارات تخصیصی، حجم پروژه های آماده افتتاح در حوزه راه ها و شهرستان های دلیجان-محلات و خمین شایسته تقدیر است.

اجرای ۷۰۰ هزار میلیون ریال پروژه راه و شهرسازی در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، با حضور محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، سلیمی و رضایی نمایندگان مردم دلیجان-محلات و خمین در مجلس و جمعی دیگر از مسئولین استان و شهرستان های مذکور از پروژه های راهسازی این اداره کل در شهرستانهای دلیجان، محلات و خمین به ارزش بالغ بر 700 هزار میلیون ریال بازدید به عمل آمد.

    مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل و نقل استان مرکزی در این بازدید یکروزه از پروژه های آماده افتتاح این اداره کل در حوزه راههای اصلی گفت و افزود: علیرغم محدودیت اعتبارات تخصیصی و تنگناهای مالی در سال های اخیر مقوله ارتقاء وضعیت راه های اصلی و فرعی شهرستانهای دلیجان، محلات و خمین با توجه به شریانی بودن محورهای مذکور یکی از دغدغه های ما بوده و در آستانه سفر هیئت دولت به استان مرکزی اکنون 5 پروژه شاخص را در حوزه ساخت و توسعه راه های اصلی و فرعی به مجموع طول 27.5 کیلومتر به ارزش 47300 میلیون ریال آماده افتتاح داریم، همچنین 70 کیلومتر از محور شریانی سلفچگان –دلیجان-اصفهان را با صرف اعتباری بر 150 هزار میلیون ریال مورد بهسازی(روکش،درزگیری و لکه گیری) قرار داده ایم.

    نصراله نژاد با اشاره به جزئیات پروژه های یاد شده اضافه کرد: تکمیل قطعه اول و دوم بزرگراه اراک –خمین با صرف اعتباری بالغ بر 158 هزار میلیون ریال به طول مجموع 11 کیلومتر را آماده افتتاح داریم که با این اقدام عمرانی تا یکماه آتی شاهد افتتاح کامل این بزرگراه 61 کیلومتری خواهیم بود.

    وی افزود: در شهرستان خمین نیز 5 کیلومتر از محور خمین – قورچی باشی( به عرض 12.6) را با صرف اعتبار 35 هزار میلیون ریال مورد بهسازی قرار داده ایم، همچنین در شهرستان های محلات و دلیجان 2 پروژه شاخص شامل احداث باند دوم محور موسوم به "زیراب" به طول 5 کیلومتر و صرف اعتبار 60 هزار میلیون ریال و احداث 6.5 کیلومتر از بزرگراه محلات-خمین با صرف اعتباری بالغ بر 70 هزار میلیون را آماده بهره برداری داریم.

    در جریان این بازدید یکروزه محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه های فوق از روند پیشرفت پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ابراز رضایت کرد. در این برنامه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان محلی از روند پیشرفت ساخت راه اصلی دلیجان-نراق که در آینده نزدیک( سه ماهه سوم  ) به بهره برداری خواهد رسید بازدید به عمل آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو