فونیکسریمکسبهتام

پروژه نیمه تمام تقاطع کوسه هجیج سنندج تاپایان مهرماه تکمیل می شود

عصر خودرو- شهردار سنندج عنوان کرد: پروژه نیمه تمام تقاطع کوسه هجیج سنندج تاپایان مهرامسال تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.

پروژه نیمه تمام تقاطع کوسه هجیج سنندج تاپایان مهرماه تکمیل می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، منوچهر فخری گفت: تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج واقع در پارک کودک یکی از پروژ های عمرانی بود که توسط اداره کل راه وشهرسازی عملیات احداث آن آغاز شد.

    وی بیان کرد : این پروژه با توجه به اینکه در محدوده شهری بود با توافق صورت گرفته و امضاء توافق نامه فصل مشترک اواخر سال گذشته جهت تکمیل به این شهرداری واگذار شد.

    وی اظهارداشت : با توجه به اینکه این تقاطع در کاهش و روانسازی ترافیک نقش بسزایی دارد، برنامه ریزی لازم برای اتمام این طرح نیمه تمام در سال گذشته انجام شد و تکمیل و بهره برداری این تقاطع در اولویت برنامه های عمرانی شهرداری در سال جاری قرار گرفت.

    وی افزود : نقشه اولیه این پروژه دارای مشکلاتی بود که اقداماتی نظیراصلاح پلان کلی و شیب های طولی وعرضی مسیرهای گردشی رمپ ها و لوپ ها، طراحی ایمن و ساماندهی ورودی و خروجی پارک کودک، ساماندهی و هدایت آب های سطحی و اجرای طرح های ورودی وخروجی مجتمع های مسکونی از جمله اقدامات لازم در جهت تغییر واصلاح نقشه این پروژه بود.

    شهردارسنندج بیان کرد : در اواخر خردادماه سالجاری اتمام عملیات احداث لوپ و رمپ این پروژه به اتمام رسید و بعد از وقفه ای چند ساله تقاطع کوسه هجیج بازگشایی شد و تردد خودروها در آن جریان پیدا کرد.

    فخری اضافه کرد : پس از بازگشایی مسیر تقاطع کوسه هجیج عملیات احداث دو رمپ و باند برگشت این پروژه آغاز شد و در حال حاضر عملیات آسفالت این رمپ ها هم در حال اجرا است.

    وی از مراحل پایانی تکمیل تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج خبر داد و گفت : این پروژه نیمه تمام عمرانی تا پایان مهر ماه تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    فخری با بیان اینکه این پروژه در زمان تحویل به شهرداری 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته گفت : با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم و زحمتکش این شهرداری و پس از هفت ماه این پروژه در حال تکمیل و بهره برداری است.

    وی یادآورشد: امیدواریم با بهره برداری از تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج بتوانیم بخشی از مشکلات ترافیکی را در مسیر آبیدر رفع کنیم.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط