فونیکسریمکسبهتام

تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) دی ماه به اتمام می رسد

عصر خودرو- در نشست مشترک اعضای شورا با مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم مقرر شد تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) در نیمه‌ نخست دی‌ماه به بهره‌برداری برسد.

تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) دی ماه به اتمام می رسد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به‌منظور سرعت‌بخشیدن به ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان، صبح دوشنبه نشست مشترکی با حضور رئیس و سایر اعضای شورای شهر کرمان با مدیرعامل مؤسسه‌ شهید رجایی قرارگاه خاتم برگزار شد.

    در این نشست که سرپرست شهرداری کرمان و معاونان فنی و عمرانی و اداری مالی شهردار حضور داشتند، در رابطه با سرعت‌بخشیدن به ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر کرمان گفت‌وگو و برنامه‌ریزی شد.

    رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست بر عمل به تعهدات شورا و شهرداری نسبت به قرارگاه خاتم برای سرعت‌بخشیدن به تکمیل پروژه‌های شهری تأکید کرد.

    محمد فرشاد با بیان اینکه در دوسه‌ماه اخیر شورای پنجم و شهرداری کرمان در حد توان به تعهدات خود عمل کرده است، خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای تکمیل پروژه‌ها شد.

    وی افزود: شورا و شهرداری دو نهاد و شخصیت حقوقی هستند و براساس قانون وظایفی دارند؛ ضمن اینکه رویکرد شورا این است که فعالیت‌ها را به‌صورت مستمر می‌بیند؛ بنابراین، تلاش می‌کنیم تصمیم‌هایی که پیش از این در چارچوب قانون گرفته شده را به سرانجام و پروژه‌هایی که آغاز شده را با اولویت به پایان برسانیم.

    رئیس شورای اسلامی شهر کرمان ادامه داد: هر پروژه‌ شهری که شروع می‌شود، یکسری تبعات و هزینه‌های اجتماعی و ترافیکی دارد که باید تحمل شود تا پروژه‌ها به پایان برسد.

    فرشاد در عین حال بر سرعت‌بخشیدن به اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و با اشاره به همدلی و هماهنگی بین اعضای شورا گفت: شورای اسلامی شهر به‌عنوان یک نهاد مشورتی در کنار شهرداری است و اعضای شورا برای رفع مشکلات و تکمیل پروژه‌ها هرچه در توان داشته باشند، انجام خواهند داد.

    وی با بیان اینکه ما وارث تعهداتی هستیم که در گذشته ایجاد شده است، افزود: تأکید ما بر پایان‌یافتن پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این راستا تلاش می‌کنیم به تعهداتی که در گذشته ایجاد شده، عمل کنیم.

    عضو شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنیم تا در تکمیل پروژه‌ها، با پرداخت عوارض معوق خود به شهرداری کمک کنند، گفت: آنچه که موجب جلب اعتماد مردم می‌شود، سرعت‌بخشیدن به اجرای پروژه‌ها و بهره‌برداری از آن‌هاست.

    سیدمحمدرضا میرحسینی با اشاره به پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) گفت: با توجه به پیشرفت 98 درصدی اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج)، بهره‌برداری از این پروژه باید در اولویت باشد.

    در این نشست مقرر شد تقاطع غیرهم‌سطح ولی‌عصر (عج) در نیمه‌ نخست دی‌ماه به بهره‌برداری برسد.

    همچنین در این نشست در خصوص تعهدات طرفین نسبت به یک‌دیگر گفت‌وگو و در این‌باره تصمیم‌گیری‌های لازم انجام گرفته شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو