فونیکسریمکسبهتام

افتتاح تقاطع غیرهمسطح آیت الله خاتمی یزد به مناسبت دهه فجر

عصر خودرو-استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از تکنولوژی‌های نوین در اجرای طرح‌های عمرانی مختلف،‌ گفت: آینده‌نگری یکی از اولویت‌های اجرای طرح‌های عمرانی در استان قرار گیرد.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح آیت الله خاتمی یزد به مناسبت دهه فجر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا،‌ «سیدمحمد میرمحمدی» در مراسم افتتاح تقاطع زیرگذر آیت الله خاتمی یزد با تبریک ایام‌الله دهۀ فجر و گرامیداشت یاد و خاطرۀ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در دهۀ فجر امسال 418 پروژه عمرانی در استان یزد با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با بیان این که اقدامات بسیاری در زمینۀ فضاسازی، راحتی زندگی مردم، آرامش و امیدواری یزد انجام شده است، گفت: رویکرد استان این است که در طرح‌های جدید عمرانی و طراحی طرح‌ها تکنولوژی‌های نو، شرایط اجتماعی جدید و نیز نگاه بلند مدت را در نظر گرفته شود.

    استاندار یزد با اشاره به این که تقاطع غیرهمسطح آیت الله خاتمی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به منظور تسهیل کردن عبور و مرور مسیرهای شهر یزد به بهره برداری رسیده است،‌ بیان کرد: مهندسان و مسئولان در طرح‌های جدید عمرانی و طراحی طرح‌ها تکنولوژی‌های نو، شرایط اجتماعی جدید و نیز نگاه بلند مدت و آینده‌نگر را در نظر بگیرند.

    میرمحمدی خطاب به مهندسان، طراح و پیمانکاران حاضر در جمع بیان کرد: طرح‌های عمرانی به‌گونه‌ای باشد که با نگاه بلندمدت طراحی و ساخته شود به‌گونه‌ای که تا 50 سال آینده مردم دچار مشکل نشوند.

    این مقام مسئول همدلی و همکاری میان مدیران استان را در سطح کشور زبانزد دانست و افزود: امیدواریم در این دهه بتوانیم با همدلی و همکاری میان مدیران و مردم، ارزش‌هایی که مردم در انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند را دنبال کنیم.

    استاندار یزد در ادامه با تأکید به رویکرد مدبّرانه نظام جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به دستور رئیس جمهوری جدید آمریکا مبنی بر عدم حضور ایرانیان و چند کشور دیگر در این کشور، با طرح این پرسش که آیا بی‌فکری و بی تدبیری به این روشنی می‌توان از رئیس جمهور یک کشور دید، گفت: کسی که تدبیر ندارد و در جهت ناراحتی و نارضایتی مردم تلاش کند چگونه می‌تواند رئیس جمهوری یک کشور باشد؟

    وی با سپاس از مردمی که برای سقوط رژیم شاهنشاهی تلاش کردند، ملّت ایران را مستقل و مقتدر دانست و افزود: خوشبختانه ایران در سطح جهانی در جایگاهی بوده که با شش کشور قدرتمند جهانی به مذاکره پرداخته است که این به معنای قرارگیری ایران در کنار قدرت‌های جهانی است.

    میرمحمدی در پایان با بیان این‌که امروز کشور ایران پرچم‌دار است و این جمهوری اسلامی ایران است که در اغلب جبهه‌ها با داعش و گروه های تکفیری می‌جنگد،خاطرنشان کرد: ایران امروز با منابعی که در اختیار دارد از اسلام و انسانیت دفاع می‌کند و امیدوار است در همۀ زمینه‌ها سرآمد و حامی مظلومان جهان باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو