فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۶ (۱۴)

اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای تجارت در ایران

عصر خودرو: مدیر فروش شرکت ینماک با بیان اینکه امسال دهمین سال حضور این شرکت در اتومکانیکای فرانکفورت است که با توجه به سابقه سیزده ساله اتومکانیکای فرانکفورت جزأ شرکت های باسابقه در این نمایشگاه هستیم گفت: این نمایشگاه هر دوسال یکبار برگزار می شود و تعداد بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به سایر نمایشگاهها از جمله دوبی و استانبول که بیشتر در زمینه قطعات یدکی فعال هستند دارد که این امر برای شرکت هایی که قصد معرفی خود در بازار را دارند اهمیت به سزایی دارد. زیرا حضور در یک نمایشگاه بین المللی اولین دیدگاهی که به بازدید کنندگان القا میکند معتبر بودن شرکت کنندگان در این نمایشگاه است .

اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای تجارت در ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰
  • اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای تجارت در ایران
  • اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای تجارت در ایران
  • اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای تجارت در ایران
  • اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای تجارت در ایران
  • اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای تجارت در ایران

پروین جوادزاده مدیر فروش شرکت ینماک در گفتگو با خبرنگار عصر خودرو بیان کرد این شرکت داری 50 سال سابقه فعالیت می باشد و امسال دهمین سال حضور این شرکت در اتومکانیکای فرانکفورت  است که با توجه به سابقه سیزده ساله اتومکانیکای فرانکفورت جزأ شرکت های ترکیه ای های باسابقه در این نمایشگاه هستیم. این نمایشگاه هر دوسال یکبار برگزار می شود و تعداد  بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به سایر نمایشگاهها از جمله دوبی و استانبول که بیشتر در زمینه افترکارکت فعال هستند دارد که این امر برای شرکت هایی که قصد معرفی خود در بازار را دارند اهمیت به سزایی دارد. زیرا حضور در یک نمایشگاه بین المللی اولین دیدگاهی که به بازدید کنندگان القا میکند معتبر بودن شرکت کنندگان در این نمایشگاه می باشد .
شرکت هایی که قصد فعالیت در اروپاف آمریکای شمالی و جنوبی دارند این نمایشگاه فرصت ویژه ای را برایشان فراهم میکند.ما هم در بخش خودرویی اتومکانیکا و حتی نمایشگاه های آمریکا بی وقفه شرکت می کنیم هرچند که اهمیت اتومکانیکا از بسیاری از نمایشگاه ها بیشتر است. حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی اولین دیدگاهی که برای بازدیدکننده ایجاد می کند اعتبار شرکت حاضر در آن است. مخصوصا برای بازار ایران که سالها به دلیل تحریم ها بسته بود این نمایشگاه دارای اهمیت زیادی است زیا یکی از اصول اصلی تجارت برای کشور های اروپایی نحوه معرفی خود در بازار است و اتومکانیکای فرانکفورت به دلیل اعتبار و اهمیتی که دارد بهترین راه برای معرفی شرکت های ایرانی به بازار های جهانی و تجارت است .
بسیاری از شرکت های تولید کنندگان داخلی علی رغم داشتن محصولات با کیفیت و خوب نسبت به چین و ترکیه به خصوص در افترمارکت، نتوانسته اند در بازارهای اروپایی جایگاهی داشته باشند که البته با حضور در این نمایشگاه میتوانند به معرفی محصولات خود به بازارهای اروپایی بپردازند . با برداشته شدن تحریم ها و اشتیاق روزافزون تجار خارجی برای بیزینس در ایران،  با بالابردن فرهنگ شرکت در نمایشگاهها و تغییر نگرش و رعایت استانداردهای بین المللی میتوانند باعث بهبود سیستم کار و سطح تولید محصولات خود باشند و حتی انقلابی در سیتم کاری ایران ایجاد کنند. هزینه کردن برای نمایشگاه ها بعد از نمایشگاه ها حتما بازگشت خواهد داشت.
نمایشگاه تهران دامنه های برداشته شدن تحریم بود اما انسجام هنوز صورت نگرفته بود و غرفه بندی ها هنوز به صورت حرفه ای نبود و به همین دلیل ذهن بازدیدکنندگان مشوش شده بود ولی بازدیدکننده خارجی بسیار خوبی را جذب کرد. مشکل اصلی نمایشگاه ها در ایران تاریخ معلق این نمایشگاه هاست و عدم اطلاع رسانی صحیح برای شرکت کنندگان مشکل ساز است. پیش بینی ما درخصوص نمایشگاه این است که بازدیدکنندگان سال پیش این سال به عنوان غرفه گذار شرکت خواهند کرد.
شرکت ما به بیش از 90 کشور صادرات انجام می دهد وبیش از 70درصد تولیدات ما صادر میشود که ایران جزو 5 کشور اولی است که بیش از 20 سال است با ما تعامل دارد.  چون در ایران بعد از نفت و گاز بیشترین حوزه به صنعت خودروست که با توجه به تحریم بیشتر مصرف کننده یوده و همین باعث شده بازار خوبی باشد.
ما تولیدکننده بوش و پیستون هستیم و در همه حوزه های سواری و سنگین فعالیت می کنیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو