فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خبر داد

درخواست‌های جدید برای صدور مجوز جایگاه CNG

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه درخواست های جدیدی برای صدور مجوز جایگاه CNG وجود دارد، گفت: در حال حاضر شهر تهران دارای ۳۳ جایگاه CNG است که ۲۲ جایگاه به خودروهای سواری و ۱۱ جایگاه به اتوبوسرانی تعلق دارد.

درخواست‌های جدید برای صدور مجوز جایگاه CNG
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، کامران زنگیشه گفت: بسیاری از اقدامات همانند جانمایی جایگاه‌های انرژی های پاک (CNG ) که در شهرداری نمی توانست متولی داشته باشد بر اساس تغییر اساسنامه، به شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران واگذار شد.

    زنگیشه با بیان اینکه مجوز جایگاه CNG در وزارت نفت صادر می شود اما جانمایی آن بر عهده شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل است، عنوان کرد: برای جانمایی این جایگاه ها افراد متقاضی که مجوز خود را گرفته اند باید با شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل توافق کنند تا مکان مناسبی که کمترین آسیب را در پی داشته باشد، انتخاب شود.

    وی با اشاره به اینکه درخواست های موجود برای صدور مجوز جایگاه CNG در حال بررسی است، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای شهر شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران موظف است با در نظر گرفتن موضوعاتی همچون ترافیک، عدم سد معبر و آلودگی هوا درخواست های موجود را برای جایگاه های جدید بررسی و مجوز صادر کند.

    زنگیشه با اشاره به تغییر ماده 4 اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در این باره توضیح داد: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران پیش از آغاز شورای اسلامی شهر تشکیل شده و اساسنامه این شرکت به قائم مقام شورای شهر که وزیر کشور بود ارائه و به تایید وی رسیده بود.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: موضوع بند چهار این اساس نامه، فعالیت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل است که این فعالیت ها بر اساس بند 20 ماده 55 در گذشته تنها به ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و گل فروشی ها محدود می شد و شرح وظایف دیگری برای شرکت ساماندهی دیده نشده بود.

    وی با تشریح تغییرات صورت گرفته در ماده 4 اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل افزود: برخی اقدامات و فعالیت های شرکت در اساس نامه گذشته ثبت نشده بود و این در حالی بود که در چند سال اخیر اقدامات بسیاری همانند روز بازارها، شب بازارها، هفته بازارها، کنترل جانوران مضر شهری، دفع حیوانات مضر، نظارت بر بازارهای خرید و فروش خودرو از طریق جلب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی باز و بحث جانمایی جایگاه های انرژی پاک (CNG) که به شرکت ساماندهی محول شده بود.

    بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی تهران سما، زنگیشه افزود: با توجه به حساسیت موضوع اساسنامه، این موضوع در صحن علنی مطرح شد که به دنبال آن سیاست گذاری، ساماندهی و برنامه ریزی در ارتباط با این اقدامات در اساس نامه مصوب شد و امیدواریم بتوانیم تمامی این بندها را به نحو احسن اجرا کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط