فونیکسریمکسبهتام

تلاش راننده تاکسی وظیفه‌شناس برای پیدا کردن صاحب گوشی موبایل

عصر خودرو- یک راننده تاکسی امانت‌دار با تلاش فراوان موفق به بازگرداندن موبایل گرانقیمت به صاحبش شد.

تلاش راننده تاکسی وظیفه‌شناس برای پیدا کردن صاحب گوشی موبایل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، قاسم پورهاشم بیش از یک دهه است که در خط تاکسی امام حسین(ع) -  آزادی روزها را به دنبال مسافر می‌گردد و با ترمز و کلاج خودرویش روزگار می‌گذراند، راننده تاکسی امانتدار است که درباره این موضوع به ایسنا گفت:‌ حوالی عصر پنجشنبه بود که متوجه صدای ویبره گوشی در صندلی عقب خودروی خود شدم اما به دلیل پیچیدگی این گوشی گرانقیمت نتوانستم قفلش را باز کنم تا بلکه بتوانم ردی از صاحب گوشی پیدا کنم. ضمن اینکه متاسفانه شارژ گوشی هم در حال تمام شدن بود و می‌دانستم که اگر گوشی خاموش شود، نمی‌توانم صاحبش پیدا کنم به همین دلیل به نزدیک‌ترین مرکز گوشی تلفن همراه رفته و یک شاژر برای گوشی خریدم تا گوشی روشن بماند.

    وی اضافه کرد: اما با اینکه موبایل شارژ شد باز هم به دلیل پیچیدگی رمز آن نتوانستیم حداقل به یک شماره تماس از داخل گوشی دست پیدا کنم بنابراین در این مدت خدا خدا می‌کردیم تا صاحب گوشی و یا اطرافیانش به ما زنگ بزنند.

    این راننده تاکسی وظیفه‌شناس با بیان اینکه ظهر جمعه برای اینکه صاحب گوشی را پیدا کنم آن را به چند مغازه برنامه‌های کامپیوتری بردم اما آنها نیز نتوانستند کاری برایم انجام دهند، گفت: در نهایت به ناچار به پیشنهاد همسرم، سیم کارت موجود در تلفن همراه را برداشته و در گوشی خود نصب کردم تا بلکه اگر فردی با صاحب اصلی تلفن همراه تماس گرفت بتوانیم از صاحب گوشی ردی پیدا کنیم که چند ساعت بعد بردار صاحب گوشی تماس گرفت و توانستیم گوشی را پس از مشقت فراوان به صاحبش بازگردانیم. حالا با صاحب گوشی موبایل رفیق شدم و یکی از بهترین دوست‌های من شده و این در حالی است که این فرد هیچ امیدی نداشت که گوشی تلفن همراه خود را مجددا پیدا کند اما باید بگویم که رانندگان تاکسی در همه خطوط تاکسیرانی امانت دار هستند و اگر همشهریان ما سعی کنند که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، در صورت مفقود شدن اموالشان رانندگان خدوم تاکسی آن را پس خواهند داد.

    محمد  صاحب موبایل هم با بیان اینکه هیچ امیدی به پیدا کردن موبایلم نداشتم، از امانت‌داری و وظیفه‌شناسی این راننده تاکسی تقدیر و تشکر کرد و در عین حال گفت که آقای پور هاشم علاوه بر اینکه موبایلم را برگرداند شارژری که خریده بود را نیز به من داد. با دیدن این افراد در جامعه انسان دلش گرم میشه . خوشحالم که موبایلم بهانه‌ای شد که با این انسان شریف آشنا و دوست شوم.

    به گزارش ایسنا، در این دنیایی که همه به سرعت از کنار یکدیگر می‌گذرند و اهمیت به مشکلات و غصه های دیگران کمرنگ شده وجود آقا قاسم و شرح امانتداری‌اش در این روزهای نامهربان امیدوارمان می‌کند. چرا که همان طور که قاسم‌پور در صحبت‌هایش مدام تاکید می‌کند تنها دلخوشی‌اش بازگرداندن لبخند به صورت مسافران است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو