فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ (۹۴)

پژو و مینی‌ون هایی که شاسی‌بلند می شوند

عصر خودرو: از یک طرف مینی‌ون های خانوادگی، حتی نزد اروپایی ها که اصلی ترین خریداران این کلاس کاربردی از خودرو های سواری بوده اند، دیگر آن محبوبیت روز های اوج خود را ندارند و از طرف دیگر، به طرز چشمگیری روز به روز بر محبوبیت کراس‌اوور ها افزوده می شود؛ به همین دلیل است که پژو MPV های سابقش را، در نسل جدید، در هیبت کراس‌اوور بازآفرینی می کند. درست مثل ۳۰۰۸، نسل جدید ۵۰۰۸ پژو نیز در هیبت یک کراس‌اوور معرفی می شود.

پژو و مینی‌ون هایی که شاسی‌بلند می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، پژو 5008 جدید، در ساده ترین تعریف، نسخه ایکس‌لارج نسل جدید 3008 است. در واقع، اصلی ترین تفاوت بصری این دو، جدای از 11 سانتیمتری که به طول و عرض 5008 اضافه شده، از میانه های ستون های B و C در نمای جانبی آغاز می شود، جایی که اتاق برای جا کردن ردیف سوم صندلی ها در آن، کمی کشیده تر شده و پشت اتاق نیز فرمی ایستاده تر به خود گرفته. از مزایای اصلی این اشتراکات بسیار با 3008 نیز بهره‌گیری از طراحی بی‌نظیر فضای داخلی، مخصوصا فرم فضایی مجموعه داشبورد، کنسول میانی و رودری های آن است که 5008 را از هر خودرو دیگری در این کلاس متمایز می سازد. همچنین باید به نسل دوم کابین مجازی پژو اشاره کرد که متشکل است از صفحه نمایش 12.3 اینچی پشت فرمان و یک صفحه نمایش 8 اینچی لمسی ایستاده بر روی داشبورد.

برای پیشرانه 5008 جدید، شش گزینه (1.2 و 1.6 بنزینی و 1.6 و 2.0 لیتری دیزل) در نظر گرفته شده که 100 تا 180 اسب‌بخار قدرت دارند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط