فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ۱۴ مهرماه تا شنبه ۱۷ مهرماه را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا شش صبح روز شنبه در محورهای کرج – چالوس – هراز – فیزکوه و تهران – سمنان و مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    همچنین در محور کندوان عبور انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلرها، تردد کامیون‌ها نیز به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود. در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه ممنوع است.

    در محور دلیجان، مشهد اردهال و کاشان نیز تردد کلیه وسائل نقلیه سنگین باری و موتورسیکلت از ساعت 17 روز پنج‌شنبه تا ساعت 24 روز جمعه ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی سه محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده و از این‌رو محورهای سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیشمک و اولنگ به شاهرود ترددی نخواهند داشت.

    محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و دماوند نیز به عنوان جاده‌های متصل به پایتخت در روزهای آخر هفته به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در برخی نقاط با محدودیت‌های رفت و آمدی روبه‌رو خواهند بود.

    وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در جاده‌های برون شهری در 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از 123 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده است. پیش از آن نیز آزادراه‌های تهران – کرج، کرج – قزوین و قزوین – کرج قرار گرفتند.

    در فهرست 10 جاده پرترافیک کشور راه‌های ارتباطی تهران به پاکدشت، شهریار و ساوه نیز به عنوان محورهایی با ثبت بیش از 60 هزار تردد قرار گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو