فونیکسریمکسبهتام

تهران چند "موتوری" دارد؟

عصر خودرو- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که از میان سه و نیم میلیون دستگاه موتورسیکلت شماره‌گذاری شده در پایتخت، بیش از یک و نیم میلیون دستگاه آن در حال تردد در معابر هستند.

تهران چند "موتوری" دارد؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ مراد مرادی در حاشیه همایش و رژه موتورسیکلت سواران قانون‌مدار که صبح امروز از استادیوم تختی تا مقر مرکزی پلیس راهور پایتخت برگزار شد، به ایسنا گفت: امروز از 150 راکب نمونه موتور سیکلت که در طول سال 94 فاقد هرگونه تخلف و تصادف بودند، توسط سردار حسینی رئیس پلیس راهور پایتخت قدردانی شد.
    وی با بیان اینکه این موتورسیکلت سواران در واحدهای انتظامی و خدماتی همچون اورژانس آتش نشانی، اتحادیه پیک‌های موتوری، فدراسیون موتورسواری و پلیس فعالیت داشتند، افزود: در رژه نمادین که توسط این موتورسیکلت سواران برگزار شد، آنان صبح امروز از استادیوم تختی تا مقر مرکزی پلیس راهور با موتور سیکلت‌هایشان حرکت کردند.

    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت، افزود: در پایان این همایش با اهدای لوح تقدیر، هدیه و کلاه ایمنی از این موتورسیکلت سواران تقدیر شد.

    سهم 30 درصدی موتورسواران در تلفات رانندگی
    مرادی با بیان اینکه سه و نیم میلیون دستگاه موتورسیکلت در پایتخت شماره‌گذاری شده است، گفت: از این میان یک و نیم میلیون دستگاه موتورسیکلت روزانه در پایتخت تردد می‌کنند. همچنین حدود سه و نیم میلیون دستگاه خودروی سواری نیز در پایتخت داریم.
    مرادی از سهم 30 درصدی موتورسیکلت سواران در تلفات حوادث رانندگی خبر داد و گفت: آمارهای پزشکی قانونی نشان می‌دهد که حدود 30 درصد از جان باختگان حوادث رانندگی را موتورسیکلت سواران تشکیل می‌دهند که اگر این آمار را به نسبت تعداد موتورسیکلت‌ها و خودروهای سواری مقایسه کنیم، مشخص می‌شود که موتورسیکلت سواران سهم قابل توجهی از جان باختگان حوادث رانندگی را به خود اختصاص دادند.
    معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت، ضربه به سر را مهم‌ترین عامل مرگ موتور سیکلت سواران اعلام کرد و گفت: اصرار پلیس بر داشتن کلاه ایمنی در واقع برای حفظ جان موتور سیکلت سواران است.

    مرادی، عبور از پیاده‌رو، عبور از خط ویژه، عبور از محل‌های ممنوعه، انجام حرکات نمایشی با موتور سیکلت، حرکت خلاف جهت و ... را از جمله تخلفاتی دانست که در صورت ارتکاب، پلیس راهور به جدیت با آن برخورد می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو