فونیکسریمکسبهتام

پیشرفت پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به مرز ۷۰ درصد رسید

عصر خودرو- متعاقب اتمام عملیات بتن‌ریزی سقف زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان، پیشرفت عملیات احداث پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار(دولت‌آباد) به مرز ۷۰ درصد رسید.

پیشرفت پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به مرز ۷۰ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس قاسم مالدار، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: عملیات سازه‌ای احداث زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه آزادگان که به صورت یک پل تک دهانه 72 متری می‌باشد، به اتمام رسیده است و اجرای عملیات انحراف ترافیک در این تقاطع، جبهه‌های کاری جدیدی را پیش روی مجریان پروژه قرار خواهد داد.

    وی با اعلام اتمام عملیات احداث پل تندروی شمالی تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با کانال سرخه حصار، از تکمیل پل‌های چهارگانه این تقاطع خبر داد و گفت: مقاطع قابل توجهی از مسیر اصلی این پروژه بزرگراهی، از جمله مسیر 5/1 کیلومتری حدفاصل تقاطع ثامن تا خیابان صاحب الزمان(عج) زیر روکش آسفالت رفته است.

    وی در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در تقاطع بزرگراه شهید نجفی رستگار با بزرگراه امام رضا(ع) موسوم به تقاطع ثامن، از اتمام عملیات احداث پل دوربرگردان غرب به غرب این تقاطع خبر داد و گفت: تلاش برای تکمیل مسیر تندروی جنوبی بزرگراه امام رضا(ع) به عنوان پیش نیاز گشایش این دوربرگردان غیرهمسطح، به مراحل نهایی کار نزدیک شده و به زودی این بخش از مسیر تندروی بزرگراه امام رضا(ع) زیر روکش آسفالت می‌رود.

    بنا براعلام معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، بزرگراه شهید نجفی رستگار معبری 5 کیلومتری است که از بخش شرقی بزرگراه آزادگان آغاز شده و پس از عبور از زیر بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. این مسیر کمربندی که از آن با عنوان بزرگراه دولت آباد نیز یاد می شود، پس از عبور از عرض بزرگراه امام رضا(ع) به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری می پیوندد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو