فونیکسریمکسبهتام

رایزنی برای رفع مشکلات زیرساختی منطقه

صف هشت کیلومتری کامیون‌های گمرک کوربولاغ به صفر رسید

عصر خودرو- ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه صف هشت کیلومتری کامیون‌های گمرک گوربولاغ به صفر رسیده است، گفت: با رایزنی‌های دوجانبه تلاش شده تا مشکلات گمرک کوربولاغ ترکیه حل و فصل شود.

صف هشت کیلومتری کامیون‌های گمرک کوربولاغ به صفر رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، پرویز تقوی  با اشاره به موضوع تشکیل صف کیلومتری در مرز کوربولاغ در مرز ترکیه با آذربایجان غربی اظهار داشت: طی 3، 4 روز اخیر صف 8 کیلومتری از کامیون‌های ترانزیت و واردات در مرز متوقف شده بودند که با تلاش سازمان‌های مرتبط و رایزنی با مسئولان گمرک ترکیه در حال حاضر این صف جمع شد.

    ناظر گمرکات استان آذربایجان  غربی با بیان اینکه بالغ بر 1150 ماشین فرایندهای گمرکی خود را طی کرده و اکنون روال عادی و طبیعی پشت مرزها وجود دارد، تصریح کرد: مسئولان گمرک کوربولاغ بر ضعف زیرساخت‌ها، فضای کم گمرک و تعداد نیروهای خود در جلسات تأکید دارند و تلاش این بوده تا با تعامل و همکاری این مشکل از مرکز حل شود.

    وی افزود: گمرک ما نیز در تعامل و همکاری برای کاهش توقف کامیون‌ها در مرز همکاری و تعامل دوجانبه داشته اما باید مشکلات زیرساختی گمرک گوربولاغ از طریق مبادی دیپلماتیک رفع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط