فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای دوشنبه ۱۹ مهرماه تا شنبه ۲۴ مهرماه را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز گذشته الی شش روز شنبه در محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 18 همان روز تا 24 از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهد داشت. براین اساس در محور کندوان کلیه خودروهای سنگین اجازه تردد ندارند. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از 8 صبح تا 24 روزهای دوشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    همچنین تردد کامیون‌ها نیز از ساعت 8 تا 24 روز جمعه از تهران به قائمشهر ممنوع خواهد بود.

    در محور اردبیل - آستارا و محور قدیم قزوین - رشت نیز برای تردد خودروهای سنگین محدودیت‌هایی اعمال شده است.

    وزارت راه و شهرسازی سه محور سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیشمک و رامیان به شاهرود را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است.

    همچنین آزادراه کرج – تهران، محور کندوان، محور هراز، محور فیروزکوه و محور تهران – دماوند – فیروزکوه نیز به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای با محدودیت ترافیکی روبرو هستند.

    وزارت راه و شهرسازی آمار تردد در 24 ساعت گذشته در جاده‌های اصلی کشور را نیز اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از 116 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن آزادراه کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج قرار گرفته‌اند.

    محورهای مواصلاتی تهران به پاکدشت، شهریار، ساوه و قم نیز در فهرست پرترافیک‌ترین جاده‌های شبانه‌روز گذشته جای گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو