فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه ۲۸ مهر تا شنبه اول آبان‌ را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین وسائل نقلیه سنگین نیز محدودیت‌هایی خواهند داشت. براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است و در محور هراز نیز علاوه بر ممنوعیت تردد تریلر، تردد کلیه کامیون و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

    وزارت راه‌ و شهرسازی دو محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده که بر این اساس محور کمربندی دهلران به اندیمشک در استان ایلام و رامیان به شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان هیچ ترددی نخواهند داشت.

    همچنین براساس اطلاعات ارائه شده برخی محورها به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای با محدودیت تردد روبرو هستند که از این میان آزادراه کرج – تهران، محور کرج – چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه و محور دماوند از جمله جاده‌های اطراف پایتخت هستند که محدودیت رفت‌وآمد خواهند داشت.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور در 24 ساعت گذشته را نیز اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از 124 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده است، پس از آن آزادراه کرج – قزوین، قزوین – کرج و تهران – کرج با بیش از 100 هزار تردد قرار گرفتند.

    محورهای ارتباطی تهران با شهرستان‌های پاکدشت، شهریار و ساوه نیز در فهرست 10جاده پرترافیک کشور با ثبت بیش از 50 هزار تردد در طول 24 ساعت قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو