فونیکسریمکسبهتام

مشاور رئیس سازمان ملی استاندارد:

تولید خودروهای به روز در کشور انتظارات سازمان استاندارد را برآورده می کند

عصر خودرو- مشاور رئیس سازمان ملی استاندارد در امور صنعت و ساماندهی امور مربوط به انجمن ها و تشکل ها گفت: تولید خودروهای به روز در کشور بخش بزرگی از انتظارات این سازمان را برآورده و دغدغه های موجود در این بخش را رفع می کند.

تولید خودروهای به روز در کشور انتظارات سازمان استاندارد را برآورده می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، بهروز وکیل الرعایا روز چهارشنبه در حاشیه مراسم روز جهانی استاندارد در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به وضعیت کیفیت خودروهای داخلی، هزینه تولید خودرو در کشور را بالا خواند و افزود: هر چه این هزینه بالاتر می رود مشکلاتی را در بخش های مختلف به دنبال دارد.
    وی اظهار کرد: گام هایی برای رفع تحریم های اعمال شده علیه کشورمان برداشته شده است که این تا حدودی می تواند به انتظاراتی که از صنعت خودرو وجود دارد، پاسخ دهد.
    وکیل الرعایا افزود: به تازگی گفت گو هایی با شرکت های خودرو ساز اروپایی انجام شده است که بتوان نسل روز خودروهایی که در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد را در داخل تولید کرد و در اختیار مصرف کنندگان قرار داد.
    مشاور رئیس سازمان ملی استاندارد در امور صنعت و ساماندهی امور مربوط به انجمن ها و تشکل ها در ادامه به وضعیت استانداردسازی تولیدات بخش صنعت کشور نیز اشاره کرد و گفت که بسیاری از صنایع کشور زیربنا و قدمت بالایی دارند اما در بخش های بالا و پایین دستی از حداقل استانداردها برخوردار هستند.
    وی بیان کرد: نظام نظارتی ایجاد شده و خروجی آن نشان می دهد خوشبختانه در این چارچوب موفق عمل شده که بخشی از آن مدیون همت خود تولید کنندگان بوده است.
    وکیل الرعایا خاطرنشان کرد: در ارتباط با وضعیت آسانسورها نیز نظارت های لازم توسط کارشناسان این سازمان انجام می شود و تولید کنندگان نیز باید ملزم به رعایت قوانین اعلام شده در این بخش باشند.
    به گفته این مسئول، همین روند نظارت و حساسیت های جدی در موضوع پله برقی ها نیز وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو