فونیکسریمکسبهتام

حسینی منش اعلام کرد

فعالیت مراکز معاینه فنی تهران تا ساعت ۲۴

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران گفت: مراکز معاینه فنی شهر تهران با توجه به اجرای طرح LEZ تا ساعت ۲۴ به شهروندان خدمت ارائه می کنند.

فعالیت مراکز معاینه فنی تهران تا ساعت ۲۴
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد معاینه  فنی شهر تهران در یک برنامه تلویزیونی در خصوص تعداد دفعات جریمه خودروهای معاینه فنی اظهار داشت: حدود 1 میلیون 460 خودرو پلاک تهران موفق به اخذ معاینه فنی شده اند.

    وی در مورد زمان فعالیت مراکز معاینه فنی گفت: این مراکز از ساعت 7:30 صبح تا 24 باز بوده و خودروها می توانند برای دریافت معاینه فنی مراجعه کنند. در حال حاضر روزانه هفت هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه و همین تعداد نیز به مراکز معاینه فنی شهرهای اطرراف تهران می روند.

    حسینی منش در ادامه تصریح کرد: اگر کسانی که تا به حال موفق به گرفتن برگه معاینه فنی خود نشده اند می توانند اخذ این برگه را به روز های آتی موکول کنند. در حال حاضر مراکز معاینه فنی با آرامش کار خود را پیش می برد.

    وی در مورد معاینه فنی موتور سیکلت های شهر تهران گفت: مراکز معاینه فنی دارای خط ویژه برای موتور سیکلت ها هستند اما مراجعه موتور سواران در حد صفر است و این قشر از مراکز معاینه فنی موتور سیکلت استفاده نمی کنند.

    رئیس ستاد معاینه فنی شهر تهران افزود: در سال گذشته از  هر 100 خودرو که به مراکز معاینه فنی مراجعه می کردند، 7 خودرو به علت مشکلات فنی و زیست محیطی رد می شدند.امسال این تعداد به 15 خودرو افزایش پیدا کرده است.

    حسینی منش دلیل افزایش میزان رد شدن خودروها در تست های معاینه فنی را حضور خودروهای معیوب پس از اعلام اجرای طرح LEZ دانست و گفت: این خودروها برای بار اول بود که اقدام به دریافت معاینه فنی می کردند.

    وی با اشاره به اینکه سالیانه 8 هزار نفر در تهران به علت سکته جان خود را از دست می دهند، تاکید کرد: مهمترین علت سکته  در تهران آلودگی هوا است که این آلودگی ناشی از فعالیت وسیله نقلیه موتوری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو