فونیکسریمکسبهتام

خودروهای برتر تویوتا :

ازلندکروزی با سرعت ۳۵۴ کیلومتر تا خودروی حمل و نقل لوکس (+عکس)

عصر خودرو- این خودرو برخلاف همتایان خود در این کلاس، با اهداف سرعتی ساخته شده است.

ازلندکروزی با سرعت ۳۵۴ کیلومتر تا خودروی حمل و نقل لوکس (+عکس)
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پیگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، تویوتا امسال در نمایشگاه سما (نمایشگاه بازار تجهیزات ویژه) با تمام قوا ظاهر شده و حضورش را طوفانی آغاز کرده است. هر گوشه و کناری در فضای مجازی و اینترنت صحبت از مدل‌های عجیب و غریب این شرکت خودروسازی برای حضور در نمایشگاه "سما" است.
    هر پروژه‌ای در این شرکت ژاپنی یک افتخار بزرگ و نگاهی آینده نگرانه محسوب می‌شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ این نمایشگاه باشد. خودروهای تویوتا در سما دچار اصلاحات عمده و بی‌شمار شده‌اند.

    لند کروز سرعتی تویوتا

    در نگاه اول به نظر می‌رسد لندکروز سرعتی معرفی شده از سوی تویوتا به نمایشگاه "سما" تغییرات کمی داشته است، اما در اصل مفهوم کاربری این شاسی‌بلند تغییر کرده است. این خودرو برخلاف همتایان خود در این کلاس، با اهداف خاص سرعتی ساخته شده است. استفاده از یک موتور 5.7 لیتری V8 از نوع 3UR-FE خروجی برابر با 2 هزار اسب بخار را برای خودرو رقم می‌زند و می‌تواند لندکروز را به سرعتی حدود 354 کیلومتر بر ساعت برساند.

    اکستریم
    کرولا

     

    اکستریم کرولا نیز XTREME Corolla نیز از دیگر خوب‌های این‌ برند در کلاس کامپکت در نمایشگاه سما به شمار می‌آید. در داخل این خودرو نیز یک کنسول مرکزی شناور و گزینه‌ها و سامانه‌های متنوع قرار گرفته است.

    Swagger تویوتا

    به یک جت سیار زمینی معروف است و نماد حمل و نقل لوکس در شرکت خودروسازی تویوتا محسوب می‌شود. استفاده گسترده از فیبر کربن، فضای داخلی مستحکم و سرعت مناسب از ویژگی‌های این خودرو است. این خودرو در رده مینی‌ونهای لوکس و شخصی قرار دارد. سامانه ارتباطی wi-fi و فضای داخلی پوشیده شده از چرم سفارشی نظر مشتریان و مخاطبان را جلب خواهد کرد.

    پیروس G

    این خودرو ادعا می‌کند که هیبریدی ها با قدرت ظاهر می‌شوند و به خوبی می‌توان آنها را کنترل کرد. هندلینگ در این خودرو ستودنی است.

    تویوتا GT86

     

    یک مدل تمام پرفورمنس که در رده‌های سرعتی نیز قرار می‌گیرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو