فونیکسریمکسبهتام

سردار مؤمنی:

زائران از خودروهای شناسنامه دار برای تردد در عراق استفاده کنند

عصر خودرو- جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از زائران اربعین حسینی خواست در خاک عراق از خودروهای شناسنامه دار برای تردد استفاده کنند.

زائران از خودروهای شناسنامه دار برای تردد در عراق استفاده کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از زیر شاخت های مرز شلمچه در جمع خبرنگاران گفت: از ازئران می خواهیم تا به جهت تامین امنیت خود و همراهانشان در خاک عراق برای رسیدن به شهرهای نجف و بصره سوار بر خودروهای شناسنامه داری شوند که تحت کنترل ماموران امنیتی کشور قرار دارند.

    وی افزود: با توجه به تمهیدات و برنامه ریزیهای انجام شده، خوشبختانه موضوع عبور زائران از مرز شلمچه به صورت کاملا آسان، راحت و بدون معطلی در حال انجام است.

    سردار مومنی اظهار کرد: امکانات مهیا شده در مسیر راه منتهی به مرز شلمچه برای فراهم سازی شرایط مطلوب برای زائران بسیار خوب و قابل تقدیر است.

    جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: تدابیر لازم برای تامین امنیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده شده است.

    وی ابراز امیداری کرد تا با توجه به تدابیر اتخاذ شده حادثه ترافیکی در این مسیرها به وقوع نپیوندد.

    به گزارش خبرنگار مهر، مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از جمله مرزهای مشترک با کشور عراق است که همه ساله و در آستانه اربعین حسینی پذیرای خیل عظیمی از زائران اباعبدالله الحسین است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط