فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه ایلام:

ممنوعیت تردد خودرو در هیچ یک از محورهای ایلام وجود ندارد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام گفت: ممنوعیت تردد خودرو در هیچ یک از محورهای ایلام وجود ندارد.

ممنوعیت تردد خودرو در هیچ یک از محورهای ایلام وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محسن ناصری با اشاره به حجم زیاد تردد خودروها در جاده های منتهی به مرز مهران اظهار کرد: ترافیک در جاده های این استان از جمله جاده ایلام - مهران پرحجم اما روان و بدون هیچ گونه گره یا حادثه ترافیکی جریان دارد.

    وی گفت: تراکم تردد خودرو در جاده های استان به حدی است که در برخی مقاطع جاده ها گنجایش تردد این تعداد خودرو را ندارند و به ناچار خودروها به مسیرهای جایگزین هدایت می شوند.

    رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه هر چه به اربعین حسینی نزدیک تر می شویم بر حجم تردد در جاده های ارتباطی این استان نیز افزوده می شود، افزود: 100 تیم خودرویی پلیس راه روند تردد خودروها و ترافیک جاده ایی را رصد و کنترل می کنند.

    وی تاکید کرد: به هیچ عنوان ممنوعیت تردد خودرو در برخی محورهای استان را نداریم و تنها محدودیت ترافیکی و هدایت خودروها به مسیرهای جایگزین از سوی پلیس اعمال می شود.

    سرهنگ ناصری از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه ترافیکی ناگوار قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه های ماموران پلیس توجه کنند.

    وی اضافه کرد: بیشتر جاده های استان کوهستانی است و در برخی مقاطع ممکن است با تراکم تردد خودروها مواجه شویم که زائران باید در اینگونه مواقع صبر و حوصله داشته و از تجاوز به سمت چپ جاده و سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

    رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در قسمت هایی از جاده های ارتباطی استان ،محور تعریض شده اما دهنه پل ها تعریض نشده است بنابراین انحراف به چپ رانندگان باعث ایجاد گره ترافیکی در ورودی پل ها شده و ایجاد مشکل برای دیگر رانندگان می کند.

    سرهنگ ناصری گفت: زائران به دلیل دوری مسافت ممکن است با خستگی و خواب آلودگی مواجه شوند باید به منظور پیشگیری از حوادثی همچون واژگونی خودرو، رانندگان به محض احساس خستگی زمانی را به استراحت اختصاص دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو