فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر تهران

غافلگیری مدیریت شهری و پلیس پایتخت از بارش باران و تغییر شرایط جوی

عصر خودرو- اینکه بارش دقایقی باران یا برف، مدیران و مسئولان شهری و پلیس را برای مدیریت شهر غافلگیر می کند، نباید شهروندان را از دعا برای نزول باران و بارش برف نا امید کند.

غافلگیری مدیریت شهری و پلیس پایتخت از بارش باران و تغییر شرایط جوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، شهروندان پاییز تهران را با هوای آلوده، ترافیک، ازدحام خطوط مترو و اتوبوس و غافلگیری مدیران خود در مدیریت این مسائل میشناسند و مشکلات این شهر، دیدن مناظر زیبای تهران و برگریزان زیبای درختان به ویژه در خیابان ولیعصر(عج) را ناممکن می کند.
    بار دیگر بارش کمی باران که روز گذشته از سوی هواشناسی پیش بینی شده بود، موجب شلوغی معابر، ترافیک و حجم بالای خودروها در بزرگراه های شهر تهران به ویژه در شمال و شمال غرب شده است و بسیاری از کارمندان و کارکنان دستگاه ها و ادارات موفق به حضور به موقع در محل کار خود نشدند.
    برخی کلاس های دانشگاه ها نیز به دلیل نرسیدن اساتید تعطیل شده و استادان در ترافیک سنگین مانده و نتوانستند به موقع در کلاس حاضر شوند.
    نقشه ترافیکی تهران در روزهای بارانی و یا برفی تفاوت مشهودی با روزهای عادی و نبود بارش دارند.
    سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین در معابر پایتخت اظهار کرده است که تقریبا در تمامی معابر بزرگراهی پایتخت ترافیک سنگین گزارش شده است.
    وی در توضیح علت ترافیک در معابر پایتخت، شروع بارش برف و باران از ساعت 6 صبح امروز را موجب ترافیک در معابر بزرگراهی شمال و غرب تهران عنوان کرده است.
    مرادی افزود: سازمان ترافیک با کمک شهرداری تقریبا به نحو مطلوب تمام خیابان‌ها را نمک‌ پاشی کرده است تا از میزان لغزندگی معابر کاسته شود.
    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه لغزندگی معابر باعث به وجود آمدن تصادفات و افزایش ترافیک در معابر شده است، عنوان کرد: همکاران من در تمام معابر حضور دارند تا ترافیک را به نحو احسن کنترل کنند.
    مرادی به شهروندان پایتخت توصیه کرد تا به هنگام بارندگی از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند و همچنین با رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب بپرهیزند.
    توصیه پلیس راهور به شهروندان در حالی است که خطوط مترو از ازدحام جمعیت بالایی برخوردار است و شهروندان برای اینکه بتوانند سوار قطار شهری شوند باید چند برابر روز عادی در ایستگاه ها معطل شوند.
    اتوبوس های بین شهری نیز با حجم بالایی از مسافران روبرو است و شهروندان برای سوار و یا پیاده شدن با مشکلاتی روبرو هستند.
    احسان مقدم مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه دلیل ازدحام مسافران در برخی ایستگاههای خط سه و چهار مترو تهران را استفاده بیشتر شهروندان از خدمات مترو اعلام کرده است.
    وی افزود: بدلیل بارش برف و باران در مناطق مختلف شهر تهران میزان استفاده شهروندان از خدمات مترو افزایش یافته و در برخی ایستگاهها بدلیل شلوغی، حرکت قطارها با تاخیر انجام می شود که این تاخیر سبب ایجاد شلوغی در برخی ایستگاه ها می شود.
    باران؛ این نعمت الهی این روزها به دغدغه ای برای مدیران در پایتخت تبدیل شده و با بارش اندک معابر بزرگراهی تهران بسته می شود و ساعت ها زمان طلایی افراد در سایه نامدیریتی ها به بهایی ناچیز تلف می گردد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو