فونیکسریمکسبهتام

افتتاح پل مکانیزه بزرگراه شهید کاظمی؛ به‌زودی

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۹ از تکمیل اقدامات اجرایی مکانیزه ساختن پل عابر پیاده شهید کاظمی و افتتاح آن در روزهای آتی خبر داد.

افتتاح پل مکانیزه بزرگراه شهید کاظمی؛ به‌زودی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، پیمان قربانی گفت: این پل در تقاطع بزرگراه شهید کاظمی باکوچه 27 قرار دارد و به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی اهالی به پایانه شهید سروری محله شکوفه راه اندازی شده است.

    به گفته وی ارتفاع این پل 5/5 متر بوده و دارای 2 پله رفت و برگشت است که در پاسخ به درخواست شهروندان و پیگیری شورایاران و پس از انجام اقدامات لازم جهت تأمین برق و تسهیلات مورد نیاز از سوی حوزه حمل و نقل وترافیک منطقه، توسط اداره زیباسازی منطقه طراحی و نصب شده است.

    همچنین تجهیز این پل به سیستم هوشمند مدیریت حرکت یونیتها (3vf )  اهمیت زیادی در کاهش مصرف برق و استهلاک پل دارد.

    قربانی در بخش دیگری به اجرای طرح نورپردازی دو پل سطح منطقه طی سال جاری اشاره و اظهار کرد:این فعالیت در پل های صفدر رشادی و شهید طوسی به منظور زیباسازی نمای شهر در شب انجام خواهد شد.

    وی رفع نازیبایی های بصری و زواید فیزیکی را یکی از اقدامات مهم حوزه خدمات شهری و محیط زیست  اعلام کرد و گفت: از جمله فعالیتهای صورت گرفته در همین راستا بهسازی و نماسازی اطراف ساختمان آموزش و پرورش در خیابان بهمنیار بوده است.

    همچنین اجرای طرح باتیس از دیگر اقدامات مهمی است که در راستای زیباسازی چهره شهر صورت می گیرد و طی این فعالیت نیز از ابتدای سال تاکنون 5200 متر مربع باتیس اجرا شده است.

    براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، طرح باتیس علاوه بر محلات منتخب در طرح فوریتی، در نقاط دیگری همچون ابتدای خیابان سهیل، بزرگراه تندگویان، میدان بهمنیار، اطراف میدان بهلول محمودی و اتاق های برق سطح منطقه کار شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط