فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردارتهران:

مجهز نبودن خودروها به لوازم زمستانی علت ترافیک امروز بود

عصر خودرو- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ترافیک سنگین صبحگاهی امروز معابر پایتخت، مجهز نبودن خودروهای شخصی به لوازم فصل سرما را عامل اصلی بروز ترافیک سنگین و قفل شدن برخی معابر عنوان کرد.

مجهز نبودن خودروها به لوازم زمستانی علت ترافیک امروز بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مازیار حسینی افزود: متاسفانه بسیاری از خودروهای شخصی که صبح امروز از خانه خارج شدند مجهز به لاستیک یخ شکن نبودند و تایر بخش قابل توجهی از خودروها حتی از آج مناسب نیز برخوردار نبود.
    وی اظهار کرد: این موضوع باعث شد تا در معابر بزرگراهی شمال تهران از جمله بزرگراه شهید چمران بالاتر از آتی ساز شاهد تراکم پرحجم و سنگینی باشیم که همین امر سایر بزرگراه ها از جمله یادگار حضرت امام (ره) و نیایش را نیز تحت تاثیر قرار داد.
    وی با اشاره به اینکه در چنین مواقعی علاوه بر مسئولان مردم نیز مسئولیت هایی از جمله تجهیز خودروی شخصی به لوازم مورد نیاز فصول سرد سال را برعهده دارند گفت: ترافیک تهران در ساعات پیک صبحگاهی و شامگاهی در روزهای عادی نیز در شرایط اشباع و فوق اشباع قرار دارد و اگر حتی برای یک خودرو اتفاقی در معابر بزرگراهی رخ دهد نه تنها کل این بزرگراه بلکه معابر مجاور آن را نیز تحت پوشش قرار می دهد.
    معاون شهردار تهران با بیان اینکه از شب گذشته مدیران ستادی شهرداری از حوزه های ترافیک و خدمات شهری و نیز نیروهای پلیس راهور در آماده باش کامل بوده و با حضور در مرکز نظارت و کنترل ترافیک، وضعیت معابر شهری را از نزدیک زیر نظر داشتند تصریح کرد: بر این اساس از ساعات اولیه شب گذشته نسبت به شن پاشی و پاشیدن نمک مخصوص در معابر بزرگراهی و خیابان های شریانی شمال شهر تهران اقدام لازم بعمل آمد و از طریق دوربین های سطح شهر نسبت به رفع گره های ترافیکی در نقاط مختلف شهر اقدام شد.
    وی با بیان اینکه بارش برف و باران و یخ زدگی معابر باعث کاهش سرعت تردد و افزایش تراکم ترافیک می شود، به شهروندان توصیه کرد که در چنین شرایطی ضمن پرهیز از تردد غیر ضروری با وسایل نقلیه شخصی، در صورت ضرورت حتما از لاستیک های یخ شکن استفاده کرده و از تجهیزات فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
    به گزارش ایرنا، ترافیک سنگین و پرحجم صبحگاهی امروز(دوشنبه) بیشتر معابر اصلی و بزرگراهی تهران به ویژه در مناطق شمال و شمال غرب پایتخت را دربرگرفت.
    سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز دراین زمینه با اشاره به ترافیک سنگین در معابر پایتخت به خبرنگار ایرنا گفت: تقریبا در تمامی معابر بزرگراهی پایتخت ترافیک سنگین گزارش شده است.
    وی در توضیح علت ترافیک در معابر پایتخت، شروع بارش برف و باران از ساعت 6 صبح امروز را موجب ترافیک در معابر بزرگراهی شمال و غرب تهران عنوان کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو