فونیکسریمکسبهتام

بارش برف در محورهای برون شهری ۱۳ استان

۴ محور مواصلاتی بسته است

عصر خودرو- مسوول مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف در محورهای مواصلاتی ۱۳ استان کشور خبر داد و گفت: بارش برف در اکثر محورهای این استان ها از شب گذشته آغاز شده و از دو ساعت پیش شدت آن افزایش یافته است.

۴ محور مواصلاتی بسته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، «یاسر خالدی» افزود: هم اکنون بارش برف در اکثر محورهای استان های اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قم، مازندران، مرکزی، همدان، گلستان و گیلان ادامه دارد.
    وی با اشاره به این که به غیر از چهار محور برفگیر که هم اکنون مسدود شده سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به صورت عادی در جریان است، گفت: تردد در تمام محورهای استان های یاد شده فقط با زنجیر چرخ عملی است.
    خالدی افزود: بارش شدید برف و کولاک از ساعت 23 شب گذشته محور پونل به خلخال را مسدود کرد و تردد در این محور تا اطلاع بعدی همچنان ممنوع خواهد بود.
    مسوول مرکز مدیریت راه های کشور یادآورشد: علاوه بر مسدود شدن محور پونل به خلخال، محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی همچنان تا اطلاع بعدی بسته است.
    همچنین کمربندی دهلران- اندیمشک در استان ایلام تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.
    محور رامیان - اولنگ- شاهرود نیز در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
    مسوول مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه با آغاز بارش برف و باران رانندگان باید خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند، گفت: هموطنان برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها به وب‌سایت ir.141 مراجعه و یا اطلاع از آخرین وضعیت راه ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.
    براساس تصاویر دریافتی از یک هزار و 776 دوربین های نظارتی و تردد شمار در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه تهران - ساوه، پاکدشت - تهران، تهران - پاکدشت، تهران - شهریار و آزادراه قم - تهران بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.
    سازمان هواشناسی کشور روز دوشنبه (دیروز) اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی و با نفوذ هرچه بیشتر توده هوای سرد به کشور، روند کاهش دما در اغلب مناطق کشور تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو