فونیکسریمکسبهتام

جاده شمال از مرزن آباد تا چالوس مسدود است

عصر خودرو- مسوول مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد جاده شمال از مرزن آباد تا چالوس خبرداد و گفت: خطوط رفت و برگشت این مسیر به علت یخ زدگی از روز گذشته تا اطلاع بعدی مسدود شده است.بنابراین رانندگان برای تردد از این محور باید از جاده قدیم چالوس استفاده کنند.

جاده شمال از مرزن آباد تا چالوس مسدود است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، یاسر خالدی قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال حدفاصل سه راهی دشت نظیر - چالوس به طول حدود 20 کیلومتر به صورت دو خط رفت و دو خط برگشت بوده و در قسمت های بلند آن یک خط کندرو نیز وجود دارد که با همت دست اندرکاران به خصوص شرکت آزاد راه تهران - شمال تابستان 1394 زیر بار ترافیک رفته است.

    مسوول مرکز مدیریت راه های کشور افزود: علاوه بر انسداد آزادراه چالوس - مرزن آباد، محور فرعی شمشک - دیزین ( حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین ) واقع در استان های تهران و البرز، تا اطلاع بعدی ، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
    به گفته خالدی، محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است و محور پونل - خلخال ( حدفاصل زندانه تا الماس )، واقع در استان های گیلان تا اطلاع بعدی، بدلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.
    وی با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محورهای مواصلاتی استان کرمان، گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان هرمزگان از جمله سیرجان - بندرعباس که از روز گذشته آغاز شده است، ادامه دارد.
    وی اظهار داشت: محور قدیم قزوین - رشت ( تونل منجیل) واقع در استان گیلان، تا 20 اسفند 1395 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:40 تا 11 و از ساعت 15 تا 16:30 و روز جمعه از ساعت 6 تا8، به غیر از روزهای پنجشنبه و روزهای قبل و بعد از تعطیلات به ‌دلیل اجرای عملیات خاکبرداری آزاد راه قزوین - رشت محدوده خروجی تونل منجیل، مسدود است.
    مسوول مرکز مدیریت راه های کشور یادآورشد: محور فوق در ساعات انسداد بدون مسیر جایگزین است و در زمان انسداد این محور در روز جمعه ترجیحا مسیر رفت در اولویت بازگشایی قراردارد.
    به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده روز شنبه از سرمای هوا در نیمه شمالی، شرقی و مرکزی کشور کاسته و روند افزایش تدریجی دمای هوا در این مناطق آغاز می شود.
    همچنین با ورود موج تراز میانی جو از جنوب غرب کشور، در برخی نواحی استان های خوزستان، لرستان، ایلام، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، مناطق غربی و شمالی استان های کرمان و هرمزگان، جنوب استان های اصفهان و یزد، شاهد بارش گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود و بارش برف در مناطق کوهستانی این مناطق دور از انتظار نیست.
    در روز یکشنبه (فردا) با عبور متناوب موج های کم دامنه از نیمه جنوبی کشور، بارش های پراکنده در استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس پیش بینی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو