فونیکسریمکسبهتام

هماهنگی ویژه پلیس راهور با شهرداری

تمام معابر شهری تهران باز است

عصر خودرو- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در پی همکاری و هماهنگی بین شهرداری تهران و پلیس راهور، با وجود بارش برف و دمای هوای زیر صفر درجه همه معابر شهر تهران باز است.

تمام معابر شهری تهران باز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، اصغر عطایی گفت: ظهر روز پنجشنبه با توجه به اعلام هواشناسی در خصوص پیش بینی بارش برف و کاهش دمای هوای شهر تهران به زیر صفر، ستاد فرماندهی بحران بارش با حضور تمامی معاونین خدمات شهری و محیط زیست، مدیران شهری در حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور تشکیل جلسه داده و پس از هماهنگی های به عمل آمده با تمامی نواحی و مناطق، در مرحله بعدی از سایت های تجهیزات برف روبی بازدید بعمل آمد.

    به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران حدود هزار و 100 دستگاه خودرو تخصصی برف روبی، گریدر، بات چت و شن پاش در جریان کاهش دمای هوای تهران و بارش برف در آمادگی کامل بوده اند و در سطح شهر و به ویژه مناطق شمال تهران فعالیت کرده اند.

    عطایی اعلام کرد: بالغ بر هزار و 800 نفر نیروی خاص آموزش دیده برای مقابله با برف در این عملیات حضور داشته اند و این در حالی است که تمامی مدیران شهری نیز حضوری فعالی در سطح شهر داشته اند.

    وی همکاری پلیس راهور با شهرداری تهران در عملیات روز گذشته تا کنون را کم نظیر خواند و گفت: این همکاری نمونه کوچکی از مدیریت یکپارچه شهری بود به طوری که در همه مناطق به ویژه مناطق یک، دو، سه، چهار، پنج، بخشی از منطقه شش و منطقه 22 آمادگی کامل وجود داشت و هماهنگی تنگاتنگ پلیس راهور سبب شد برای نخستین بار، جرثقیل های پلیس، در نقاط شمالی حضور داشتند تا در صورت بروز واژگونی خودرو و سایر حوادث رانندگی بلافاصله وارد عمل شوند.

    مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات خودروهای پلیس راهور در نزدیک سایت های برف روبی قرار داشتند تا در صورت نیاز در شبکه حمل و نقل به محل های مورد نظر اعزام شوند.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه معابر شهری باز هستند و از ابتدای بامداد با وجود برودت هوا و دمای زیر صفر درجه، در شمالی ترین نقاط تهران، مسیرهای به صورت عادی باز است و پل ها و معابر اصلی باز بوده و امکان تردد در تمامی مسیرهای ویژه اتوبوس رانی به راحتی جریان دارد.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو