فونیکسریمکسبهتام

توسط نجاتگران هلال احمر خداآفرین صورت گرفت؛

امدادرسانی به مصدومان تبعه کشورآذربایجان در نوار مرزی ارس

عصر خودرو- نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهدای ارس جمعیت هلال احمرشهرستان خداآفرین به مصدومان تبعه کشور آذربایجان و سرنشینان خودروی گرفتار در کولاک جنگل های ارسباران امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به مصدومان تبعه کشورآذربایجان در نوار مرزی ارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در پی گزارش تلفنی مرکز اورژانس مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری حامل مسافران ایرانی و آذربایجانی در  مسیر بیله سوار - جلفا، نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهدای ارس  هلال احمر خدا آفرین به محل اعزام شدند.

    با حضور تیم های امداد و نجات هلال احمر و نیروهای اورژانس مشخص شد که این حادثه مصدومیت چهار نفر از مسافران این خودرو را به دنبال داشته است و در ادامه با تلاش نیروهای حاضر در محل و بعد از ارائه کمکهای اولیه دو نفر از مصدومان که تبعه کشور جمهوری آذربایجان بودند، به مرکز درمانی شهرستان خداآفرین انتقال داده شدند.

    دو نفر دیگر از مصدومان این حادثه که جزء اتباع کشورمان بودند،  توسط نیروهای عملیاتی اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

    عملیات امدادی در جنگل های ارسباران

    نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهدای ارس هلال احمرخداآفرین همچنین در عملیات امدادی دیگری به سرنشینان خودروی گرفتار در کولاک نقطه کوهستانی آغداش جنگلهای آینالو امدادرسانی کردند.

    این عملیات در پی گزارش تلفنی نیروهای راهداری منطقه مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در کولاک صورت گرفت و نجاتگران مستقر در پایگاه جاده ای ارس بلافاصله به محل اعزام و نسبت به امدادرسانی و رهاسازی خودروی مذکور اقدام کردند.

    مسافران خودروی گرفتار شده در کولاک  قصد عزیمت به شهرستان کلیبر از مسیر کوهستانی عاشقلو را داشتند که به علت شدت بوران و کولاک در این مسیر با مشکل مواجه شده و در برف و سرمای منطقه گرفتار شده بودند که با حضور به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر نسبت به وضعیت آنها رسیدگی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو