فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۱۵ مسافر گرفتار در برف

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۵ مسافر اتوبوس عازم قم که در برف و سرما گرفتار شده بودند توسط امدادگران این جمعیت در پایگاه امداد و نجات جاده ای لولک آباد شهرستان ماهنشان، پناه داده شدند.

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۱۵ مسافر گرفتار در برف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، غفور آقاجانلو روز دوشنبه افزود: این اتوبوس مسافربری صبح امروز با 15 سرنشین زن، مرد و کودک از شهرستان ماهنشان عازم قم بود که در ابتدای گردنه لولک آباد به دلیل نقص فنی از حرکت باز ماند و مسافران درمیان برف و سرما گرفتار شدند.
    وی اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف و سرمای هوا در این منطقه، نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر مستقر در این پایگاه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به یاری مسافران شتافتند.
    آقاجانلو ادامه داد: مسافران در راه مانده هم اکنون در پایگاه لولک آباد اسکان یافته اند و با توجه به نبود امکان تردد خودروها همچنان در این محل حضور دارند که در صورت رفع نقص فنی اتوبوس و بهبود وضعیت آب و هوایی، سفر خود را ادامه خواهند داد.
    وی با بیان اینکه امکانات گرمایشی و تغذیه ای از قبیل پتو، خرما و بیسکویت بین این مسافران توزیع شده؛ یادآور شد: این اتوبوس در کیلومتر 20 جاده ماهنشان به زنجان از کار افتاد.
    آقاجانلو افزود: یک دستگاه خودرو وانت پیکان نیز ساعت 17:20 روز گذشته /یکشنبه/ در 70 کیلومتری مسیر ارتباطی زنجان - ماهنشان واژگون و راننده و سرنشین آن مصدوم شدند.
    وی تصریح کرد: این خودرو به دلیل لغزندگی سطح جاده و نداشتن زنجیرچرخ دچار حادثه شده بود که نیروهای مستقر در پایگاه لولک آباد با اطلاع از موضوع عازم محل شدند و مصدومان را درمان کردند.
    597/6085

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط