فونیکسریمکسبهتام

سی ان جی قطع شد تا گاز خانگی قطع نشود

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه گاز جایگاه‌های سوخت CNG، قطع شده است، گفت: در راستای پیشگیری از افت فشار و تامین گاز بخش خانگی، گاز جایگاه سوخت CNG قطع شده است.

سی ان جی قطع شد تا گاز خانگی قطع نشود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان ، صفرعلی جمالی گفت: عامل اصلی قطع گاز جایگاه‌های CNG استان پیشگیری از افت فشار و تامین گاز بخش خانگی است.

    وی درهمین رابطه افزود: با توجه به برودت هوا و کاهش دما در سطح کشور و افزایش حجم مصرف گاز، این شرکت به منظور پیشگیری از افت فشار و پایداری جریان گاز بخش خانگی، مبادرت به قطع گاز جایگاه‌های CNG کرده است.

    مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: اولویت اصلی مصرف مربوط به بخش خانگی بوده و هدف ما تلاش برای تامین گاز پایدار این بخش است که امید می‌رود مشترکین با سعه صدر ما را یاری نموده و برای تامین سوخت خودروهای خود فعلاً از بنزین بعنوان سوخت جایگزین استفاده کرده تا پس از عادی شدن شرایط بتوانیم جریان گاز جایگاه‌ها را وصل کرد.

    وی در ادامه درخواست کرد همچنان با مدیریت مصرف و صرفه جویی درمصرف گاز این شرکت را برای پایداری جریان گاز یاری رسانند.

    مدیرعامل گاز گلستان خاطرنشان کرد: مصرف کنندگان گاز دقت داشته باشند تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد که کمک بزرگی برای نیل به اهداف شرکت در فصل سرد سال خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط