فونیکسریمکسبهتام

راهداران شهرستان ماهنشان به داد خودروهای در راه مانده رسیدند

عصر خودرو- خودروهای در راه مانده با تلاش راهداران شهرستان ماهنشان و انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی از میان برف، کولاک مقطعی و یخبندان نجات یافتند.

راهداران شهرستان ماهنشان به داد خودروهای در راه مانده رسیدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، یکی از رانندگان خودروهای در راه مانده گفت: از حوالی ساعت سه ظهر دوشنبه بیش از 50 خودرو در سه راهی معدن به تکاب در مسیر ارتباطی زنجان - تخت سلیمان گرفتار آمده بودند.
    علی.ع، دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از خودروها که فاقد زنجیر چرخ بودند از حرکت باز ایستادند و باعث شدند تا تردد در این مسیر غیرممکن شود.
    وی اظهار کرد: قیچی کردن یک دستگاه تریلر کفی و برخورد 2 دستگاه کامیون نیز، جاده را قفل کرده بود و رانندگان و مسافران عبوری از این مسیر تا بازگشایی مسیر از سوی راهداران، چاره ای جز صبر و تحمل سرما نداشتند و در واقع این مسیر ارتباطی حوالی ساعت 20:30 دقیقه شب بازگشایی شد هرچند که تردد خودروها به سختی و کندی انجام می شد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی استان زنجان نیز گفت: کولاک مقطعی و یخ زدگی سطح جاده، تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در این مسیر را غیرممکن کرده بود که با تلاش راهداران این مشکل برطرف شد.
    سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: برخورد 2 دستگاه کامیون نیز مشکل تردد را دوچندان کرده بود که با تلاش چند ساعته راهداران، بالاخره این مسیر 150 متری بازگشایی شد.
    وی اظهارکرد: هنگام وقوع کولاک های مقطعی، نمک پاشی چاره ساز نمی شود و نیاز به انجام عملیات برف روبی می شود و این نیز با توجه به وجود خودروهای در راه مانده در مسیر، کاری سخت و زمانبر است.
    شیرمحمدی افزود: بسیاری از رانندگان خودروهای درراه مانده فاقد زنجیر چرخ بودند و این باعث شده بود تا تردد در این مسیر برفی و یخی غیرممکن شود که اگر راهداران نبودند بازگشایی جاده نیز غیرممکن می شد.
    وی همراه داشتن زنجیر چرخ از سوی رانندگان در فصل زمستان را الزامی دانست و از رانندگان خواست در زمان بارش برف از سفرهای غیرضروری به جد اجتناب ورزند و خطرات جاده را بر جان نخرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو