فونیکسریمکسبهتام

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم خبر داد؛

امدادرسانی به خودروهای متوقف شده در برف

عصر خودرو- معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به توقف و تصادف تعدادی خودرو به علت بارش شدید برف در منطقه کهک، از ارائه خدمات امدادی به مصدومان این حوادث خبر داد.

امدادرسانی به خودروهای متوقف شده در برف
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مهدی فراهانی  با بیان اینکه اورژانس 115 قم روز گذشته جمعه نسبتا شلوغی را داشت، اظهار داشت: مأموران این مرکز در راستای وظایف خود در حوزه تصادفات، بیماران قلبی و مسمویت و موارد دیگر اعزام شدند و چند مأموریت شاخص هم داشتند.

    وی با اشاره به حادثه سقوط آسانسور در شهرک ولایت قم گفت: این حادثه در ساعات ابتدایی وقوع 3 کشته و یک مصدوم داشت و تنها فردی که از حادثه تلخ و دردناک سقوط آسانسور در بخش ویژه بیمارستان نکویی بستری بود به رغم تلاش‌های سخت و مجدانه پرسنل بیمارستان نکویی به علت شدت آسیب‌های وارده فوت کرد.

    معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: یک پایگاه اورژانس در بخش کهک مستقر است که نیروهای این مرکز شب گذشته برای امدادرسانی به مصدومان چندین تصادف اعزام شدند.

    وی با بیان اینکه در مناطق فردو و وشنوه بارش برف سنگین گزارش شده و تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، گفت: لغزندگی جاده‌ها باعث برخورد چندین خودرو شد که مجروحان این حوادث سرپایی درمان شدند.

    فراهانی افزود: تعدادی از شهروندان نیز در برخی مناطق بخش کهک به علت بارش سنگین برف و یخبندان متوقف شده بودند که توسط نیروهای امدادی و اروژانس قم خدمات لازم به در راه ماندگان ارائه شد.

    وی افزود: وجود یک بیمار قلبی نیز در این منطقه گزارش شد که تا رسیدن نیروهای ما به محل، کارشناسان پرستاری اورژانس 115 مشاوره‌های لازم را به نزدیکان این فرد داده‌اند.

    معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم بیان کرد: آمبولانس و خودروهای اورژانس 115 تا هشت کیلومتری روستای وشنوه رسیدند اما متأسفانه در همان جا به علت بارش شدید برف متوقف شدند که از اداره راه، پلیس و هلال احمر خواستیم مسیر را باز کنند تا همکاران ما بتوانند خود را به محل‌های مورد نظر برسانند.

    وی تأکید کرد: من به مدیر بحران استان و مدیر بحران فرمانداری نیز اطلاع‌رسانی کردم امیدوارم موانع برطرف شود به مصدومان و بخصوص به بیماران قلبی رسیدگی شود.

    فراهانی همچنین از تصادف شدید خودور پژو مقابل بوستان علوی خبر داد و گفت: یک زن و یک مرد در این حادثه به شدت مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو