فونیکسریمکسبهتام

در۲۴ساعت گذشته؛

کمک رسانی به۴ هزارو۷۶۰ خودرو

۴۹۴مسافردر راهدارخانه ها اسکان یافتند

عصر خودرو- با تداوم بارش برف و باران در ۲۵ استان کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته، در برخی از محورهای برفگیر کشور به بیش از ۴ هزار و ۷۶۰ خودرو کمک رسانی کرده است.

کمک رسانی به۴ هزارو۷۶۰ خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، در این مدت با استفاده از 3 هزار و 572 راهدار در این 25 استان در مجموع بیش از 45 هزار و 241 تن شن و ماسه پخش شده و 93 هزار و 852 کیلومتر باند با استفاده از ماشین آلات مورد نیاز برف روبی شده است.
    طول راه های کشور هم اکنون به بیش از 200 هزار کیلومتر رسیده که 34 هزار کیلومتر آن به راه های شریانی اختصاص دارد و حدود 75 درصد ترافیک راه های کشور از طریق محورهای شریانی انجام می شود. در 24 ساعت گذشته در 281 محور شریانی و 148 محور غیرشریانی کشور بارش برف و باران گزارش شده است.
    برای بازگشایی محورهای مواصلاتی و برقراری تردد به روال عادی در محورهای برون شهری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در 24 ساعت گذشته از 2 هزار و 464 دستگاه ماشین آلات مناسب استفاده کرده است.
    در 24 ساعت گذشته با توجه به افزایش بارش و برف و باران از 142 مقطع ریزش در محورهای مواصلاتی ریزش برداری شده و 494 نفر از مسافران در راه مانده در راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اسکان یافته اند.
    بر اثر بارش برف سنگین در محور کرج - چالوس روز گذشته این محور مسدود شد، اما با تلاش عوامل راهداری این محور پرتردد بین تهران و شمال ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز بازگشایی شد.
    هم اکنون حدود 10 محور مواصلاتی کشور به علت بارش برف، احتمال سقوط بهمن و نبود ایمنی کامل تا اطلاع بعدی مسدود است و در 24 ساعت گذشته تردد در محورهای مواصلاتی کشور 21 درصد کاهش یافته است.
    روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور نیز اعلام کرد با وجود بارش برف و باران در بسیاری از استان های کشور تمام پروازهای فرودگاه های بین المللی مهرآباد، امام خمینی(ره) و مشهد براساس برنامه زمانبندی شده به شرط مساعد بودن شرایط جوی در فرودگاه های مقصد در حال انجام است.
    هرچند که روز گذشته برخی از پروازها به علت شرایط بد جوی لغو شد، اما به دنبال بهبود وضعیت دید در اهواز و مساعد شدن وضعیت جوی فرودگاه های کرمانشاه، ارومیه و اصفهان پروازهای این فرودگاه ها از سرگرفته شد.
    روز گذشته پرواز شماره 4105 هواپیمایی زاگرس مسیر مشهد - شهرکرد به علت نامساعد بودن هوای شهرکرد درفرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
    مسافران پرواز شهرکرد به مشهد از شهرکرد با اتوبوس به فرودگاه اصفهان منتقل و به مشهد اعزام شدند و مسافران پرواز مشهد- شهرکرد که دراصفهان به زمین نشسته بود، با اتوبوس به شهرکرد اعزام شدند.
    با توجه به فصل سرما و افزایش نزولات آسمانی هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت همه محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راه ها می توانند به وب‌ سایت ir.141 مراجعه و یا عدد 141را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشورو برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها به شماره تلفن 199 مهرآباد و یا 09633 فرودگاه امام خمینی (ره) تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو