فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

۵۰۱ پایگاه امداد و نجات در کشور فعال است

عصر خودرو- رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات ساخت ۵۰ پایگاه ثابت امداد و نجات در کشور ابراز امیدواری کرد این پایگاه ها تا هفته هلال احمر به بهره برداری برسد.

۵۰۱ پایگاه امداد و نجات در کشور فعال است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پاگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی در آیین راه اندازی اولین پایگاه امداد و کوهستان کشور با عنوان شهید علی ملک زاده در شهر رینه استان مازندران با اشاره به اینکه این پایگاه برای کوهنوردان و گردشگران بسیار مناسب است، افزود: تلاش می کنیم مرکز ملی توان افزایی کوهستان کشور برای اولین بار در مازندران در شهر رینه راه اندازی شود.

    وی با اشاره به اینکه در مرکز ملی توان افزایی کوهستان کشور نخستین دوره آموزشی به حضور آلمانی ها برگزار می شود، عنوان کرد: در این زمینه پیگیری های فرماندار ویژه و مسئولان جمعیت هلال احمر ضروری است.

    سلیمی یادآور شد: این امر با رفع مشکلات در این پایگاه مرتفع می شود.

    وی با اشاره به اینکه تعداد 501 پایگاه امداد و نجات در کشور فعال است که به صورت زمستانه و تابستانه خدمات ارائه می دهند، عنوان کرد: تعداد این پایگاه ها در زمان اجرای طرح های ویژه به 1400 پایگاه افزایش یابد.

    رئیس سازمان امداد نجات هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه پیش از راه اندازی پایگاه های امداد تامین‌تجهیزات باید صورت گیرد، از خرید آمبولانس های امداد این سازمان خبرداد و افزود: آمبولانس‌های مجهز و تجهیز امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات محورهای مواصلاتی زیر مجموعه سازمان امداد و نجات نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط