فونیکسریمکسبهتام

توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی صورت گرفت

بهره برداری از جایگاه‌های جدید عرضه سوخت و افتتاح مرکز تست مخزن CNG در کشور

عصر خودرو- همزمان با روزهای دهه مبارک فجر چندین طرح از جمله بهره برداری از جایگاه سوخت رسانی و مرکز تست مخازن سی ان جی در کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از جایگاه‌های جدید عرضه سوخت و افتتاح مرکز تست مخزن CNG در کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،همزمان با ایام دهه مبارک فجر، پنجاه و هفتمین جایگاه عرضه سوخت استان سمنان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در شهر دامغان افتتاح شد.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در مراسم افتتاح جایگاه، به افزایش زیر ساخت های لازم در جهت خدمت رسانی مطلوب به هموطنان اشاره کرد و بیان داشت: این جایگاه با اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع راه اندازی شده است.

    سبحان رجب پور ادامه داد : این جایگاه در دی ماه سال جاری مراحل ساخت و نصب تجهیزات آن به اتمام رسید و به عنوان یکی از جایگاه های عرضه سوخت در چرخه خدمت رسانی قرار گرفته است.

    رجب پور اظهار کرد: این جایگاه با دارا بودن پنج سکوی سوختگیری این قابلیت را دارد تا 14 خودرو به طور همزمان در این مکان سوخت گیری کنند.

    وی ضمن اشاره به اهمیت ایجاد فرصت شغلی، تصریح کرد : همزمان با افتتاح این جایگاه، 28 فرصت شغلی وابسته به این محل عرضه سوخت ایجاد شده است.

    با راه اندازی این جایگاه، تعداد 14 نازل ( هشت نازل بنزین و شش نازل نفتگاز ) به نازل های فعال استان افزوده شده است.

    این گزارش حاکی است همچنین مرکز تست هیدروستاتیک مخازن CNG در محل مجتمع سوخت طالبی واقع در شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

    در مراسم افتتاح این مرکز، فرماندار آبیک و برخی از مقامات و مسوولین استانی حضور داشتند که مدیر منطقه طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، بر لزوم پایش و بررسی فنی مخازن CNG خودروهای دوگانه سوز تاکید کرد.

    مسعود شرفی با بیان اینکه این اولین مرکز تست هیدروستاتیک مخازن CNG در قزوین است، راه اندازی چنین مراکزی را درسطح استان به منظورکاهش خسارت های مربوط به این بخش بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط