فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

انتقال خودروهای متخلف درچهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات به پارکینگ

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف، برخورد و انتقال خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری به پارکینگ خبر داد و گفت: این خودروها تا پایان تعطیلات در پارکینگ می مانند.

انتقال خودروهای متخلف درچهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات به پارکینگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار منوچهر امان اللهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات پلیس در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی بر حسب وظایف ذاتی خود پیش بینی های لازم را در خصوص تأمین نظم و امنیت عمومی چهارشنبه پایانی سال اندیشیده است.

    وی افزود: آنچه که همگان باید مدنظر قرار دهند این است که  پلیس در شب چهارشنبه سوری همراه با مردم خواهد بود اما به عنوان نماینده مردم و به خواست آنان، با هنجارشکنان برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

    مراسمات چهارشنبه سوری محله محور باشد

    مقام ارشد انتظامی استات ادامه داد: تأکید نیروی انتظامی بر اجرای مراسم چهارشنبه سوری به صورت محله محور است تا حوادث ناشی از آن به حداقل برسد و خانواده ها با آرامش خاطر به استقبال نوروز بروند.

    سردار امان اللهی تصریح کرد: متأسفانه معدود افرادی در سطح استان و به ویژه در برخی محلات شهر کرمانشاه برای شهروندان مزاحمت ایجاد می کنند که خوشبختانه طی سنوات گذشته خسارات ناشی از چهارشنبه سوری کاهش چشمگیری داشته است و انتظار داریم امسال هم شاهد وضعیت بهتری باشیم.

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خطاب به جوانان و نوجوانان متذکر شد: برای چند ساعت شادی، دردسرهای طولانی و حتی همیشگی برای خود و دیگران ایجاد نکنند و در کنار خانواده ها این آیین سنتی را انجام دهند.

    وی از گشت زنی نیروهای انتظامی در محلات مختلف خبر داد و گفت: در این زمینه خودروها نیز نظارت خواهند شد و خودروهای متخلف که اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه سوری کنند توقیف شده و ضمن برخورد با صاحبان آنان تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل می شود.

    مأموریت اصلی در شب چهارشنبه سوری بر عهده مردم است

    در ادامه رئیس پلیس آگاهی استان به تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه چهارشنبه سوری پرداخت و گفت: طی یک ماه گذشته بیش از سه میلیون عدد انواع موادمحترقه کشف و 50 نفر دستگیر شده اند.

    وی افزود: مأموریت اصلی در شب چهارشنبه سوری بر عهده مردم است، لذا والدین می بایست در کنار فرزندان خود باشند و با کنترل و نظارت آنان، مانع وقوع رخدادهای ناگوار شوند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: طی سال های اخیر افرادی سودجو این آیین سنتی را به اعمالی مجرمانه تبدیل کرده اند و متأسفانه قشر جوان را طعمه رسیدن به اهداف خود قرار می دهند.

    سرهنگ امیری با اشاره به اینکه از چندین ماه قبل شبکه های توزیع موادمحترقه شناسایی و بسیاری از آنها متلاشی شده اند و پرونده های آنها به مراجع قضائی تحویل داده شده است، متذکر شد: نیروی انتظامی همچنان به مقابله با این افرادسوجو خواهد پرداخت تا خانواده ها شب چهارشنبه سوری با نشاط و توأم با آرامشی داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو